مشکل نانوایی و نان استان بلاتکلیف مانده است

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: سایت مسکن همدان بسته شده است، مسیولان مربوطه در راستای برطرف کردن این مشکل اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار فردای همدان، حجت‌الاسلام فلاحی با حضور در شورای اداری استان، گفت: بر اساس توصیه مقام معظم رهبری، حضور مسئولان در میان مردم می‌تواند همدردی با مردم باشد.
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی افزود: سرعت در پروژه آب تالوار در شرایط کنونی ضروری است و باید پیگیری جدی صورت گیرد.
وی با بیان اینکه مشکل نانوایی و نان استان بلاتکلیف مانده و باید در راستای حل و فصل آن تلاش کنیم، افزود: طبق سخن مقام معظم رهبری، مسئولان باید به جوانان مومن معتقد انقلابی تکیه کنند.
حجت الاسلام فلاحی با اشاره به اینکه استان همدان در جذب سرمایه‌گذار دچار مشکل است، در راستای حل این مشکل اقدامات عاجل صورت گیرد، بیان کرد: شورای هماهنگی دستگاه‌های نظارتی تشکیل نشده است، ضرورت دارد این شورا تشکیل شود تا تسهیل‌گر اقدامات برخی مدیران باشد.
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مدیران استان با تمام توان فعالیت‌های خود را براساس رعایت موازین قانونی پیگیری و انجام دهند، خاطرنشان کرد: در دولت جدید به جریان انقلابی و جوانان توجه شود تا بتوانند مشکلات کشور را حل کنند.