تعامل با مسئولین و رسیدگی به امور شهر از اولویت‌های شهرداری

شهردار شیرین سو در دیدار با نماینده ولی فقیه در بخش بر رسیدگی به امور شهر و تعامل با مسئولین تاکید کرد.

به گزارش فردای همدان، حسان الله صدفی شهردار جدید شیرین سو با حضرت حجت الاسلام و المسلمین ملکی امام جمعه شیرین سو دیدار و بر تعامل با مسئولین و رسیدگی به امور مردم شهر تاکید نمود.

صدفی با اشاره به برنامه‌های خود بیان داشت شیرین سو یکی از مناطق کم درآمد شهرستان است که نیازمند برنامه ریزی به منظور ارتقا آن بوده و شهرداری به عنوان یکی از نهادهای عمومی در این راه از هیچ کوششی دریغ نخواهد نمود.

وی در ادامه گفت یکی از راهکارهای پیش‌رو استفاده از ظرفیت‌های موجود میباشد که تالاب زیبای شهر شیرین سو به عنوان یکی از جاذبه های گردشگری می تواند نقطه عطف توسعه و آبادانی و نیز منبع درآمد برای مردم شهر و منطقه باشد.

شهردار جدید شیرین‌سو با اشاره به اقدامات انجام شده در خصوص تالاب بیان داشت طرح گردشگری شیرین سو از چند سال قبل کلید خورده و اقداماتی نیز صورت گرفته که به فضل خداوند یکی از برنامه‌های اصلی شهرداری به سرانجام رساندن طرح مذکور و شروع پروژه می باشد.

احسان الله صدفی ضمن تاکید بر مشکلات موجود شهرداری ها بیان داشت متاسفانه امروز شهرداری‌های کشور وضعیت مناسبی ندارند و با مشکلات عدیده‌ای همچون کمبود اعتبارات نداشتن منبع درآمدهای پایدار و…. مواجه هستند که شیرین سو نیز از این قاعده مستثنا نبوده و نیازمند مساعدت مسئولین محترم و همکاری مردم جهت رفع مشکلات است.
شهردار شیرین سو در ادامه گفت : از دیگر معضلات شهر نبود شورای شهر بود که با انتخاب اعضای جدید انشاالله رفع مشکلات با سرعت بیشتری ادامه خواهد داشت.

او گفت: تعامل با شورای اسلامی شهر و استفاده از نظرات ارزشمند ایشان در رفع مشکلات بیسار راهگشا میباشد و شهرداری شیرین سو تعامل را از برنامه های اصلی خود می داند.

احسان اله صدفی با اشاره به انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی بیان داشت : مردم شهرستان با حضور گسترده در انتخابات جناب آقای دکتر توسلی را به عنوان نماینده اصلح روانه مجلس کردند.
وی ادامه داد : از زمان انتخاب آقای دکتر توسلی شاهد اقدامات بسیار خوبی در سطح شهرستان و بخش هستیم وشهرداری نیر نگاه ویژه ای به توامندیهای دکتر توسلی دارد.

حضرت حجت الاسلام ملکی امام جمعه شیرین سود نیز ضمن تبریک انتصاب شهردار جدید بیان داشت به حمدلله شهرداری شیرین سو علی‌رغم داشتن مشکلات اقدامات خوبی را در سطح شهر انجام داده و رضایت نسبی مردم را جلب نموده است.

وی ضمن تاکید بر پیگیری و رفع مشکلات از سوی مسئولین اظهار داشتند بنده به عنوان امام جمعه آمادگی دارم تا به همراه مسئولین بخش توان خود را برای رفع مشکلات به کار گیرم و در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نخواهم بود.

امام جمعه شیرین سو ادامه داد یکی از معضلات شهرداریها مقایسه شهرهای کلان با شهرهای کوچک و مقایسه درآمدهای این شهرها با شهرهای کوچکی همچون شیرین‌سو است که نیازمند بازنگری در این رویه می‌باشد.

حسن ملکی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از شورای اسلامی شهر در خصوص انتخاب به موقع شهردار ابراز امیدواری کرد که با انتخاب شورای شهر پس از دو دوره انحلال شورا این اتفاق منشاء خیر و برکت برای شیرین سو شده و اقدامات خوبی در سطح شهر صورت پذیرد.