مشکل آب آشامیدنی فامنین پیگیری شود

اعضاء منتخب شورای اسلامی شهرستان فامنین با نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش فردای همدان، اعضاء منتخب شورای اسلامی شهرستان فامنین در نشست صمیمی با نماینده مردم همدان و فامنین راهکارهای ارتقای شهرستان و هماهنگی و وحدت رویه را به بحث و گفت‌وگو گذاشتند.

در این دیدار حجت الاسلام فلاحی با اشاره به محرومیت منطقه فامنین افزود رفع محرومیت این منطقه برای ما مهم است و از روز اول نمایندگی پیگیر رفع محرومیت آن منطقه هستیم تا شاهد رشد فامنین باشیم.

فلاحی با بیان اینکه سهم آلایندگی فامنین را حدود یک سال است که پیگیری می‌کنم اظهار کرد: در پیگیری، مشخص نبود این سهم پرداخت شده یا نه و اگر پرداخت شده به چه کسی یا نهادی پرداخت شده است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پس از پیگیری ها بالاخره سهم آلایندگی برای فامنین پس از سال‌ها به میزان ٤٤/٤ درصد تعیین شد؛ برخورداری از سهم آلایندگی باعث کاهش محرومیت فامنین می شود.

نماینده مردم همدان با اشاره به محرومیت بالای شهرستان فامنین عنوان کرد متاسفانه با نگاه رای آوری و سبد رای به برخی مناطق نگاه می شود که این موضوع باعث ایجاد محرومیت در برخی مناطق شده است.

حجت الاسلام فلاحی با اشاره به دیدار با مدیر کل بنیاد علوی عنوان کرد در این جلسه مقرر شد که بنیاد علوی برای رفع محرومیت زدایی در منطقه پیشخور فامنین مستقر شود.

وی با بیان مشکل آب آشامیدنی فامنین بر پیگیری این مشکل تا رفع آن تاکید کرد.

حجت الاسلام فلاحی در حوزه درمان پیگیر بخش دیالیز و اورژانس بیمارستان فامنین شدیم که تا اخر تیرماه اماده بهره برداری شود.

وی با بیان اینکه مناطق فرسوده را پیگیر شوید تا در طرح بازافرینی قرار گیرد، افزود: در بحث باز آفرینی ما پیگیر هستیم شماهم پیگیر باشید تا به نتیجه برسد.

حجت الاسلام فلاحی با اشاره به ظرفیت بالای آزاد راه در راستای پیشرفت شهرستان گفت فامنین باید به ازاد راه دسترسی پیدا کند؛ پروژه های ناقص را پیگیر شوید تا کامل گردد.

وی با اشاره به تخصیص 10 میلیارد ریال برای تکمیل سالن ورزشی ١٥٠٠ نفره فامنین و ده میلیارد ریال برای تکمیل مجتمع فرهنگی و هنری فامنین و٣٠ میلیارد ریال برای تکمیل حوزه علمیه خواهران و ٥٠ میلیارد ریال برای آب شرب پیشخور تخصیص دادیم.

حجت الاسلام فلاحی از ایجاد نمایشگاه هوایی پایگاه نوژه خبر داد و گفت: همچنین پیگیر بحث آب و فاضلاب و بهسازی و مشکلات شهر شوید.

وی با اشاره به بازدیدهای چند باره خود از مسکن مهر خواستار تسریع در انجام این واحدها شد و با تاکید بر انجام دقیق وظایف شوراها افزود: فرهنگ درختکاری را در شهر تغییر دهید.