نیاز به اصلاح قوانین شوراها و انتخاب دهیار و شهردار داریم

استاندار همدان گفت: برای خدمت‌رسانی بهتر و حل بعضی از مشکلات نیاز به اصلاح قوانین شوراها و انتخاب دهیار و شهردار داریم.

به گزارش فردای همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد در مراسم گرامیداشت روز ملی شوراها در روستای قزل‌آباد شهرستان فامنین، اظهار داشت: با پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و تأکیدات امام خمینی(ره)، رأی، نظر و خواست مردم همواره در اولویت بوده چراکه حضرت امام برای مردم ارزش والایی قائل بودند.

استاندار همدان افزود: نگاه جمهوری اسلامی به شورا و جمع مردم، نگاه خاص و ویژه‌ای است بطوری که از ابتدای شکل‌گیری شوراهای اسلامی تاکنون تجارب و نتایج خوبی حاصل شده است.

وی بیان کرد: عضویت در شوراها کاری بسیار سخت است به نحوی که اعضای شورای اسلامی روستاها برای خدمتگزاری به مردم شریف با تمام توان تلاش می‌کنند، در حالی که آورده دنیایی به دنبال ندارد و اعضا نفع شخصی نمی‌برند.

قاسمی فرزاد در ادامه گفت: برای خدمت‌رسانی بهتر و حل بعضی از مشکلات نیاز به اصلاح قوانین شوراها و انتخاب دهیار و شهردار داریم.

استاندار همدان با بیان اینکه مردم برای جایگاه معلمی ارزش ویژه و خاصی قائل هستند، عنوان کرد: کارگران و معلمان دو قشری هستند که رهبر معظم انقلاب به صورت مداوم با آنها دیدار دارند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: منطقه ویژه اقتصادی جهان‌آباد با وجود سال‌ها بلاتکلیفی با عزم و اراده دولت مردمی احیاء شده و کارخانجات و مراکز تولیدی در این منطقه مستقر می‌شوند.