رابط رسانه‌ای سازمان‌های مردم‌نهاد جوان استان فعال شوند

سخنگوی ورزش و جوانان استان همدان، گفت: رابط رسانه‌ای سازمان‌های مردم‌نهاد جوان استان همدان فعال شوند.

به گزارش خبرنگار فردای همدان، حمدالله چاروسایی در جلسه هماهنگی اطلاع‌رسانی اقدامات حوزه جوانان اداره کل ورزش و جوانان که با حضور معاون جوانان، مدیر روابط‌عمومی و کارشناسان برگزارشد، اظهار کرد: روابط‌عمومی اداره کل ورزش و جوانان یکی از فعال‌ترین روابط‌عمومی‌های استان و کشور استان که خوشبختانه با فعالیت شبانه‌روزی پرسنل این قسمت در 3 درگاه رسمی ارتباطی منتشر می‌شود.

وی با بیان اینکه روابط‌عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان آمادگی همه‌جانبه در حوزه‌های مختلف ورزش و جوانان را دارد، گفت: در حال حاضر سایت اطلاع‌رسانی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان دارای بیش از 80 کاربر است که روزانه اخبار و عملکرد خود را منعکس و پس از بررسی اخبار منتشر می‌شود.

سخنگوی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان، اظهار کرد: در حوزه سازمان‌های مردم‌نهاد نیز همواره پیشنهاد شده که هر سازمان مردم‌نهاد یک رابط رسانه‌ای برای ارائه اخبار و عملکرد به روابط‌عمومی اداره کل داشته باشد تا بتوانیم در کمترین زمان اخبار مربوط را منتشر کنیم.

وی با تأکید بر اینکه باید اهمیت اطلاع‌رسانی در بین سازمان‌های مردم‌نهاد ترویج شود، گفت: امیدواریم در آینده نزدیک شاهد درخشش بیش‌ از پیش حوزه جوانان در حوزه اطلاع‌رسانی باشیم.