پیشرفت ۸۰ درصدی زمین فوتبال چمن مصنوعی شیرین‌سو

شهردار شیرین سو با اشاره به درخواست جوانان و اولویت دادن خواست آنها برای شهرداری، گفت: زمین چمن شیرین‌سو پیشرفت ۸۰ درصدی دارد.

به گزارش خبرنگار فردای همدان، سید مصطفی موسوی اظهار کرد: پروژه زمین فوتبال چمن مصنوعی شیرین سو به زودی به شهروندان محترم و جوانان عزیز تقدیم خواهد شد.

شهردار شیرین سو با اشاره به نقش ورزش در حفظ سلامتی و تندرستی جامعه، افزود: ورزش یکی از کارهای اساسی و مهم در راستای حفظ سلامت و تندرستی جامعه است و شهرداری نیز به عنوان مدیریت محلی وظیفه دارد زیرساخت‌های ورزش شهروندی را فراهم آورد.

وی بیان کرد: با توجه به رویکرد شهرداری در توسعه زیرساخت‌های ورزشی شهر، پروژه زمین چمن مصنوعی شهر در هفته دولت سال گذشته کلنگ زنی شد که امروز پس از گذشت حدود هشت ماه و با وجود تنگناهای اقتصادی و شرایط آب و هوایی از پیشرفت ۸۰ درصدی برخوردار است.

موسوی با اشاره به نوسانات قیمت کالا و خدمات ادامه داد: با توجه به درآمد اندک شهرداری و نوسان متعدد قیمت کالاها و خدمات این شهرداری تمام همت خود را به کار گرفت تا قبل از شروع به کار شورای شهر جدید پروژه های نیمه تمام خود را به پایان برساند و پروژه های جدید را به پیشرفت فیزیکی قابل قبول برساند.

شهردار شیرین سو با اشاره به درخواست جوانان و اولویت دادن خواست آنها برای شهرداری، عنوان کرد: کار زیرسازی، جدولگذاری، سنگ چینی، شن ریزی و… زمین چمن مصنوعی تمام شده و هم اکنون حصارکشی پروژه در دست انجام است و پس از آن صرفا عملیات نصب چمن باقی می‌ماند.

وی گفت: با توافقی که فی مابین شهرداری شیرین سو و اداره کل ورزش و جوانان استان بعمل آمده است تهیه و نصب چمن مصنوعی بر عهده اداره کل ورزش و جوانان است و شهرداری نیز تعهداتی را در این زمینه مطابق تفاهم بعمل آمده خواهد داشت.

موسوی در پایان با اشاره به نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری به نام سال تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها، خاطرنشان کرد: این شهرداری با سرلوحه قرار دادن بیانات معظم‌له سعی در خدمت رسانی به مردم شریف و جلب رضایت آنها دارد.