جشنواره “رفیق خوشبخت ما” در حال برگزاری است

جشنواره “رفیق خوشبخت ما” و پویش ۴۰چراغ، به همت سازمان جوانان جمعیت هلال احمر و در راستای آشنایی جوانان با زندگی سردار دلها در سراسر کشور حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار “فردای همدان”، علی سنجربگی با اشاره به زندگی پربار و معنوی سپهبد حاج قاسم سلیمانی، اظهار داشت: برگزاری جشنواره ” رفیق خوشبخت ما” وپویش ۴۰چراغ همزمان با سراسر کشور در استان همدان نیز به اجرا درمی آید تا جوانان ایران زمین با طرز تفکر وطریقه زندگی بدور از تجملات این شهید بزرگوار آشنا شوند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان با ذکر این مطلب که رشادتها و دلیرمردی های سردار سلیمانی مختص داخل کشور نبوده و ما باید جهانی به این بزرگ مرد نگاه کنیم، افزود: اجرای این جشنواره از ۱۳ دی ماه سال جاری، همزمان با سالگرد شهادت سردار آغاز شده و تا دهه فجر امسال ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به انجام کارهای صلح آمیز حاج قاسم سلیمانی در ایران و اقصی نقاط جهان بیان کرد: برقراری صلح و دوستی یکی از اصول هفتگانه جمعیت هلال احمر است که این این سردار بزرگ با برقراری صلح و امنیت در منطقه وانجام اقدامات انساندوستانه در راستای اهداف عالیه این جمعیت، قدم برداشته و برای تمام ایرانیان بخصوص جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران باعث افتخار بوده و می باشد.

سنجربگی به سبک زندگی حاج قاسم سلیمانی اشاره نمود و گفت: انتظار می رود تناسب و اقدامات سردار با اهداف هلال احمر، در جشنواره رفیق خوشبخت ما و پویش ۴۰چراغ به درستی به تصویر کشیده شود و با اشاعه و ترویج فرهنگ از خود گذشتگی، برقراری صلح و امنیت، بشر دوستی و تکریم دیگران به معرفی این شهید عزیز و والامقام پرداخته شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان با تاکید بر اینکه معرفی سبک زندگی و ظلم ستیزی این سردار بزرگ به جهانیان وظیفه ذاتی تک تک ما است، عنوان کرد: علاقه مندان می توانند آثار خود را در زمینه های خاطرات، دست‌نوشته‌ها و مسائل مرتبط با سبک زندگی حاج قاسم در قالب شعر، نقاشی، خوشنویسی، فیلمنامه، پوستر، انمیشن، فیلمنامه، فیلم کوتاه و غیره، تا تاریخ ۱۳ بهمن ماه، به لینک ذیل مراجعه
http://javanan.rcs.ir/rafigh
و برای پویش ۴۰چراغ به ادرس،
Javanan.Rcs.ir/40cheragh
تمامی آثار خود را بارگذاری و ارسال نمایند.
لازم به ذکر است پویش” ۴۰چراغ” همان انجام اقدامات خیر خواهانه و انسان‌دوستانه است که در راستای خیر رسانی به نیابت از سردار شهید حاج قاسم سلیمانی همزمان با جشنواره رفیق خوشبخت ما به اجرا در می آید.