محدودیت‌های کرونایی مانع تمرینات پاس

سرپرست تیم پاس گفت: قرار بود از فردا دور جدید تمرینات تیم را شروع کنیم منتهی طبق استعلام مدیرکل ورزش و جوانان استان و اعلام ستاد مقابله با کرونا، امکان آغاز تمرینات میسر نشد.

میثم ناصرنژاد در گفتگو با خبرنگار “فردای همدان”، اظهار کرد: محدودیت های اعمال شده شامل تمرین تیم پاس نیز شده است و در چارچوب ممنوعیت فعالیت های ورزشی، نمی توانیم تمرینات را شروع کنیم.
وسرپرست تیم پاس همدان افزود: 15 روز تمرین تیم تعطیل است منتهی سرمربی تیم قرار است از فردا برنامه تمرینی اختصاصی را ارائه دهد تا بازیکنان ضمن انجام تمرین، فیلم فعالیت خود را روزانه برای کادر فنی ارسال کنند.
وی بیان کرد: قطعا این تعطیلی به ضرر تیم به لحاظ آماده سازی است منتهی سلامت اعضای تیم مهمتر بوده و براین اساس تا اطلاع ثانوی تمرین نخواهیم داشت.
ناصرنژاد ادامه داد: مهمترین مسائل پیش روی تیم را معرفی اعضای هیات مدیره، تعیین تکلیف وضعیت مدیرعاملی و بودجه برای پرداختی ها و از همه مهمتر تسویه بخشی از بدهی ها دانست.
سرپرست تیم پاس همدان عنوان کرد: عظیمی تاکنون هزینه قابل توجهی را متحمل شده و اردوی آماده سازی تهران که به خواست سرمربی تیم بود هم اجرایی شد. امیدواریم با حمایت مسوولان از مدیرعامل باشگاه بتوانیم با شرایط مطلوب تری تیم را اداره کنیم.
وی در ادامه گفت: تمامی بازیکنان جذب شده نیز به خواست شخص خود سرمربی به تیم پیوسته اند منتهی تا زمان مشخص شدن وضعیت حق امضای مدیرعامل و تسویه بخشی از بدهی ها، امکان ثبت نهایی قراردادها وجود ندارد.
ناصرنژاد با قدردانی از عباس صوفی، رییس هیات فوتبال و حمید سیفی، مدیرکل ورزش و جوانان استان در حمایت از تیم پاس، خاطرنشان کرد: پیگیری های مجدانه را از این دو حوزه شاهد هستیم.