اجازه حاشیه‌سازی نمی‌دهیم

سرپرست تیم پاس همدان گفت: امروز دومین دیدار دوستانه در اردوی تهران را برگزار می کنیم.

میثم ناصرنژاد در گفتگو با خبرنگار “فردای همدان”، با بیان اینکه برخی ها عمیقا علاقه به حاشیه و جوسازی دارند، اظهار کرد: شرایط اردو کاملا مهیا است.

سرپرست تیم پاس همدان با اشاره به اینکه امروز دومین دیدار دوستانه در اردوی تهران را برگزار می کنیم، افزود: هیچ بدهی ای در اردو نداریم.

وی بیان کرد: تمام بازیکنان داخل اردو با نظر شخص سرمربی حضور دارند و تا این مدت حمایت و پیگیری مسئولان به ویژه دکتر سیفی مدیرکل ورزش وجوانان، مهندس صوفی رییس هیات فوتبال، دکتر محمدی نماینده دکتر حاجی بابایی و امیر عظیمی مدیرعامل باشگاه را شاهد بوده ایم.

ناصرنژاد ادامه داد: زمان تمرین دیروز به یکباره تغییر کرد و به دلیل محدودیت های کرونایی، مسوول چمن نمی توانست زودتر از زمان اعلام شده درب محل تمرین را باز کند. یک تلفن به سرمربی تیم زده شد و اینکه درها بسته است و تمرین نمی توانیم کنیم.

سرپرست تیم پاس همدان عنوان کرد: پاشازاده که هنوز به محل تمرین نرسیده بود، به این تصور، تمرین را لغو کرد، این در حالی بود که هنوز بازیکنان هم سر محل تمرین نرسیده بودند.

وی با تاکید بر اینکه اجازه حاشیه سازی نمی دهیم، در ادامه گفت: مدیر مجموعه دیشب با حضور در رستوران از اعضای تیم عذرخواهی کرد.

ناصرنژاد در پایان خاطرنشان کرد: بازیکنان عصر دیروز در کنار هم تمرین کردند و شب گذشته هم دورهمی چند دقیقه ای داشتیم تا وفاق و اتحاد بازیکنان تقویت شود‌.