محدودیت های بیشتری در درگزین اجرا شود

جلسه ستاد مقابله با بیماری کرونا به صورت ویژه به ریاست فرماندار درگزین برگزار شد.

‍به گزارش فردای همدان، علی اصغر ناظری پور در جلسه ستاد مقابله با بیماری کرونا که به صورت ویژه در درگزین برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به وضعیت قرمز بیماری کرونا در کشور و شرایط کنونی درگزین و همچنین تصمیمات ستاد استانی مقابله با کرونا و شرایط سایر شهرستانها، ضروری است محدودیت های بیشتری در سطح شهرستان اجرا شود.
فرماندار درگزین افزود: آنچه که مورد تاکید است رعایت موارد بهداشتی و همکاری مردم در این زمینه و همچنین اعمال برخی از محدودیت های بیشتر جهت برون رفت از شرایط کنونی در شهرستان و سطح کشور است.
وی با آرزوی صحت و سلامتی برای مردم ادامه داد: بیماری کرونا حد و مرز نمی شناسد و مربوط به این شهرستان و آن شهرستان نیست و مهم این است که به مسئولیت ها عمل کنیم و در قبال حفظ سلامتی خود و دیگران مسئولانه عمل کنیم.
فرماندار درگزین گفت: آنچه که بعنوان محدودیت های بیشتر در درگزین اعمال می شود تدابیر مربوط به اقدامات احتیاطی و کنترل بیشتر این بیماری در شهرستان است.
وی از همه صنوف و اقشار مختلف خواست: به دستورالعمل ها و چهار چوب های مشخص شده عمل کنند.
ناظری پور در پایان ضمن تقدیر از تلاش های شبانه روزی کادر درمان و بیمارستان حضرت ولی عصر(عج) رزن ، متذکر شد: برخی از آسیب های شهرستان مربوط به دورهمی های خانوادگی و عدم رعایت برخی افراد مبتلا به این بیماری است که دستگاه های مسئول در این زمینه تدبیر و اقدامات لازم و برخورد های قانونی را انجام و مردم نیز ما رادر این زمینه کمک کنند.
لازم به ذکر است: گروه های شغلی 2، 3 و 4 شامل محدودیت های ستاد می شوند که باید تعطیل باشند.