شرایط فعلی ورزش اسدآباد قابل قبول نیست

فرماندار اسدآباد گفت: شرایط فعلی ورزش اسدآباد از سوی مسئولین و مردم فرهنگ مدار این شهرستان قابل قبول نیست.

به گزارش فردای همدان، علی جمور سرپرست اداره ورزش و جوانان با مهندس مجید درویشی فرماندار شهرستان اسدآباد دیدار و گفتگو کردند.

فرماندار اسدآباد در این دیدار با اشاره به عدم قبول شرایط فعلی ورزش اسدآباد از سوی مسئولین و مردم فرهنگ مدار شهرستان اظهار کرد: یکی از دغدغه‌های اساسی ما در حوزه ورزش شهرستان، بازیابی جایگاه واقعی شهرستان در استان و کشور بوده که باید در این راستا تلاشهای مضائفی صورت گیرد.

مجید درویشی گفت: هر از چند گاهی اتفاقات ناگوار را در حوزه ورزش شاهدیم، چون یادمان می‌رود تختی‌ها چه کردند که ماندگار شدند. و باید براساس آموزه های دینی و اخلاقی نسبت به تکریم و احترام به بزرگان و پیشکسوتان جامعه بپردازیم.

سرپرست اداره ورزش و جوانان اسدآباد هم با اشاره به مشکلات عدیده ورزش جوانان و توجه به وضعیت نامناسب چمن و محوطه مجموعه ورزش و جوانان گفت: در اقدام اول ما باید نگاه مسئولین و شهروندان را به مجموعه ورزش و جوانان عوض کنیم و این مهم در صورتی محقق خواهد شد که بتوانیم در ابتدا نشاط و شادابی را با تغیرات اساسی در وضعیت چمن و فضای محوطه به شهروندان منتقل کنیم. و زمانی ما می توانیم به رسالت ورزش و جوان که همان نشاط و شادابی در جامعه است برسیم که در ظاهر مجموعه این مهم هم محقق گردد.

علی جمور در پایان از فرماندار شهرستان خواستار شد: در خصوص جذب اعتبارات ملی و استانی برای توسعه زیرساخت های ورزشی شهرستان کمک کند تا بتوانیم زمینه فعالیت هرچه بیشتر جوانان در میادین ورزشی جهت کشف استعدادهای بالقوه و حمایت از این قشر فعال و پویا را با توجه به امکانات و ظرفیت های موجود فراهم نمائیم.