مدیریت شهری سال ۹۷ را به خوبی پشت سر گذاشت

شهردار همدان نیز در دیدار نوروزی مدیران شهرداری با اعضای شورا در این جلسه، گفت: مجموعه شهرداری با همت و حمایت شورا و همدلی مدیران شهرداری توانست سال ۹۷ را علی‌رغم مشکلات اقتصادی به خوبی پشت سر بگذارد.

به گزارش فردای همدان، عباس صوفی با بیان اینکه از 200 پروژه سال گذشته، عملیات اجرایی بیش از 180 مورد آغاز شده، پایان یافته و یا در حال اجراست، افزود: مدیران شهرداری در آستانه نوروز 98، شهر را آماده کردند و در حوزه‌های مختلف کم نگذاشتند.

وی ادامه داد: ۴۳۰ ریز پروژه برای سال ۹۸ در سطح شهر به صورت متوازن تعریف شده است که امیدواریم با حمایت و کمک شورا و همت مجموعه شهرداری به خوبی اجرایی شوند.

شهردار همدان در ادامه با اشاره به بارشهای اخیر در استان، گفت: در بارش‌های اخیر چنانچه مدیریت لحظه‌ای صورت نمی‌گرفت، قطعاً مشکلاتی برای شهر ایجاد می‌شد که همدان با مدیریت خوب مجموعه شهرداری و دیگر ارگان‌ها، از بحران عبور کرد.

صوفی با اشاره به اینکه ستاد تسهیلات و استقبال از مسافران با موفقیت تعطیلات را پشت سر گذاشت، افزود: البته امسال به دلیل شرایط جوی، آمار حضور مسافران کاهش داشت؛ اما تا پایان شهریورماه، شهر را همچنان آماده پذیرش گردشگران نگه خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه ظرفیت رودخانه شهر 44 میلی‌متر است، اما 110 میلی‌متر بارش داشتیم، یادآور شد: این مهم نشان‌ داد که اگر لایروبی و اقدامات لازم انجام نمی‌شد، با مشکل مواجه می‌شدیم؛ اما با کمک خداوند متعال و تلاش مستمر همه همکاران، این روزها را پشت سر گذاشتیم.

گفتنی است، دیدار نوروزی شهردار و مدیران شهرداری همدان در نخستین جلسه صحن شورای اسلامی شهرهمدان با رییس و اعضای شورا صورت گرفت.