دونده همدانی 2طلای بازی‌های پاراآسیایی را از آن خود کرد

دونده طلایی ایران در مسابقات 400 متر بازی های پاراآسیایی گفت:می توانستم در این دوره 3 مدال بگیرم، اما متاسفانه خستگی مانع از این شد، اما با این حال خوشحالم که توانستم دومین طلای خود را کسب کنم.

به گزارش فردای همدان، وحید علی نجیمی بعد از کسب دومین مدال طلای خود در بازی های پاراآسیایی 2018 گفت: می توانستم در این دوره 3 مدال بگیرم، اما متاسفانه خستگی مانع از این شد، اما با اینحال خوشحالم که توانستم دومین طلای خود در این دوره را کسب کنم.

 

وی ادامه داد: رکوردی که امروز از خودم به جا گذاشتم واقعا خیلی خوب بود. اگر خسته نبودم حتما رکورد بهتری را از خودم به جا می گذاشتم. توانایی که این 3 طلا بگیرم را داشتم و در واقع پیش بینی ام همین کسب 3 مدال طلا بود.

 

دارنده مدال طلای بازی های پاراآسیایی با انتقاد از برنامه ریزی برگزار کنندگان گفت: واقعا تایم برگزاری مسابقات بد بود. وقتی طلای 200 متر را گرفتم برای دریافت جایزه مدت زمان زیادی را معطل شدم و تا برسم دهکده 1 شب شد. ساعت 5 صبحم راهی ورزشگاه شدم که به همین دلیل در مرحله مقدماتی دچار مشکل شدم.

 

دونده سرعت ایران با تقدیر از مربیانش گفت: از کمک هایی که مربی ام برایم کشید باید تقدیر کنم. من فقط دو ماه زمان داشتم که به این بازی ها برسم و از این زمان بهترین استفاده را بردم. از مردم ایران هم تشکر می کنم که در مدال من سهیم هستند.