سانحه رانندگی در نهاوند یک کشته برجا گذاشت

جانشین رئیس پلیس راه استان همدان گفت: برخورد سواری پراید با نیسان در جاده نهاوند – کرمانشاه منجر به مرگ یک تن و مجروح شدن چهار نفر شد.

به گزارش فردای همدان، سرهنگ سعید اسماعیلی بیان کرد: این سانحه شامگاه یکشنبه در نزدیکی روستای شریف آباد به سمت فیروزان رخ داد.

وی اضافه کرد: یک دستگاه سواری پراید با چهارسرنشین از مسیر اصلی منحرف و در مسیر مقابل که خودروی نیسان در حال تردد بود قرار گرفت و برخورد رخ به رخ این 2 وسیله نقلیه موجب مرگ و مجروح شدن چند تن از سرنشینان هر 2 خودرو شد.

جانشین رئیس پلیس راه استان همدان افزود: بخشی از محور نهاوند – کرمانشاه از نهاوند تا پل حاج علی مراد چهار خطه و از این پل تا فیروزان 2 خطه است.

سرهنگ اسماعیلی ادامه داد: این سانحه در بخش 2 خطه رخ داده چراکه در راه های 2 خطه با انحراف کم فرمان وسیله نقلیه و قرار گرفتن خودرو در مسیر مقابل، احتمال تصادف رخ به رخ و کشته و مجروح شدن سرنشینان خودرو زیاد است.

وی بیان کرد: هر چند عرض جاده 2 خطه در این قسمت از استانداراد برخوردار است اما با ظرفیت خودروهای عبوری و بار ترافیک این جاده همخوانی ندارد.

جانشین رئیس پلیس راه استان همدان افزود: جاده نهاوند – کرمانشاه به عنوان جاده ارتباطی غرب به مرکز کشور مسیر عبور شمار زیادی از مسافران است.

سرهنگ اسماعیلی بیان کرد: در حالیکه میزان سرعت برای محور فرعی 60 کیلومتر در ساعت است اما برای این محور 95 کیلومتر پیش بینی شده با این وجود بیشتر رانندگان با سرعت 110 کیلومتر تردد می کنند.

وی افزود: بخش از جاده نهاوند – کرمانشاه چهار خطه است اما از سه راهی دهفول نیوجرسی یا جدا کننده نیست که باید به این موضوع نیز توجه کرد.

190 تن در سوانح رانندگی پنج ماهه نخست سال جاری همدان جان باختند.

منبع: ایرنا