تشکل های مردم نهاد عامل توسعه پایدار جامعه هستند

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان تشکل های مردم نهاد را عامل توسعه پایدار جامعه دانست. به گزارش پایگاه خبری”فردای همدان” علیرضا درویش‌نژاد اظهار کرد: زمانی که توسعه پایدار در جامعه‌ای شکل گرفته و تاثیرگذار باشد؛ آن سرزمین ماندگار خواهد شد. وی با بیان اینکه توسعه پایدار سرزمین ها را بیمه و حکومت‌ها […]

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان تشکل های مردم نهاد را عامل توسعه پایدار جامعه دانست. به گزارش پایگاه خبری”فردای همدان” علیرضا درویش‌نژاد اظهار کرد: زمانی که توسعه پایدار در جامعه‌ای شکل گرفته و تاثیرگذار باشد؛ آن سرزمین ماندگار خواهد شد.

وی با بیان اینکه توسعه پایدار سرزمین ها را بیمه و حکومت‌ها را پایدارتر می کند، خاطرنشان کرد: تشکل ها مانند آب روان هستند؛ هرچه آب روان در یک کشور بیشتر باشد توسعه و آبادانی بیشتری هم به همراه خواهد داشت.

درویش‌نژاد با تأکید بر اینکه اگر انجمن های مردم  نهاد در حوزه عملیاتی پژوهش ها و مطالعات علمی را مبنای حرکت قرار دهند؛ ضریب خطا کاهش خواهد یافت، افزود: باید به نخبگان حوزه های مختلف توجه ویژه شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان افزود: سازمان های مردم نهاد می توانند پژوهش های خود را در اختیار حوزه های مختلف اجرایی قرار دهند و در صورت عملیاتی شدن طرح‌ها، فرهنگسازی و ارتقاء فرهنگ عمومی بخش زیادی از ناهنجاری های اجتماعی را بین خواهد برد.