ساماندهی ورودی های همدان جذب گردشگر را افزایش می دهد

‍ ‍نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی به همراه شهردار منطقه3 از مراحل اجرایی پروژه تعریض بلوارسردار شهید حاج حسین همدانی بازدید کردند. به گزارش “فردای همدان”، امیر خجسته گفت: یکی مطالبات مردم همدان اصلاح ورودی ها بود از مسیر جاده تهران به سمت همدان که سالها مردم منتظر برطرف کردن مشکلات […]

‍ ‍نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی به همراه شهردار منطقه3 از مراحل اجرایی پروژه تعریض بلوارسردار شهید حاج حسین همدانی بازدید کردند.

به گزارش “فردای همدان”، امیر خجسته گفت: یکی مطالبات مردم همدان اصلاح ورودی ها بود از مسیر جاده تهران به سمت همدان که سالها مردم منتظر برطرف کردن مشکلات بودند که متاسفانه طی چندین سال اخیر اجرایی نشده بود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: پروژه تعریض بلوار سردار شهید حاج حسین همدانی با اعتباری بالغ بر1میلیارد و هشتصد میلیون تومان و به طول تقریبی قریب 2000 متر یکی از پرتردد ترین ورودی های همدان و از جمله مهمترین ورودی ها عملیاتی خواهد شد.

وی افزود: ساماندهي ورودي هاي همدان فضاي مناسبي براي جذب بيشتر مسافران و گردشگران به داخل شهر ايجاد خواهد کرد و موجب رونق صنعت گردشگري و کسب و کار در استان می شود.

خجسته تصریح کرد: ورودي هر شهر به نوعی بیانگر شهرسازي و معماري آن شهر و منطقه است و توجه ويژه به ورودی های شهر موجب توجه مسافران برای اقامت و بازدید از مناطق مختلف استان را جلب خواهد نمود.

نایب رییس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در پایان عنوان کرد: با توجه به تخصیص اعتبار و شروع به کار پیمانکار، امید است بتوان گام مؤثری در بهبود تردد شهری، ارتقاء ایمنی، کاهش تصادفات و جذب توریست در شهرستان همدان برداشته شود.

انتهای پیام/