در توسعه رشته های آبی اقدامات خوبی در استان صورت گرفته است

رسول منعم گفت: در توسعه رشته های آبی اقدامات کمی و کیفی خوبی در استان صورت گرفته است و هدف ما سلامت مردم به خصوص جوانان است. به گزارش پایگاه خبری”فردای همدان” مدیرکل ورزش و جوانان همدان در مجمع انتخاباتی هیات همدان اظهار کرد: استان همدان در زمینه ورزش نجات غریق و غواصی، پتانسیل بالایی دارد. […]

رسول منعم گفت: در توسعه رشته های آبی اقدامات کمی و کیفی خوبی در استان صورت گرفته است و هدف ما سلامت مردم به خصوص جوانان است.

به گزارش پایگاه خبری”فردای همدان” مدیرکل ورزش و جوانان همدان در مجمع انتخاباتی هیات همدان اظهار کرد: استان همدان در زمینه ورزش نجات غریق و غواصی، پتانسیل بالایی دارد.
وی، فعالیت هیات های شهرستان ها را خوب ارزیابی کرد و گفت: روسای هیات ها و اعضا با کمترین اعتبارات، در شهرستان ها مشغول به فعالیت هستند.
رسول منعم تاکید کرد: آموزش های بسیار خوبی نیز در حوزه ورزش نجات غریق و غواصی صورت گرفته است و هیات ها هماهنگی های خوبی با اداره کل ورزش و جوانان دارند.
وی خواستار حمایت بخش خصوصی از ورزش های آبی شد و اظهار داشت: در استان همدان چه به لحاظ دولتی و چه از لحاظ بخش خصوصی زیر ساخت های مناسبی در بحث ورزش های آبی وجود دارد.
ورزش و جوانان همدان گفت: در توسعه رشته های آبی اقدامات کمی و کیفی خوبی در استان صورت گرفته است و هدف ما سلامت مردم به خصوص جوانان است.
وی در پایان با بیان اینکه در سال 96 شاهد رشد 120 درصدی قهرمانان فراملی بوده ایم گفت: در این سال ورزشکاران همدان 85 عنوان فراملی اعم از مسابقات بین المللی، آسیایی و جهانی را در کارنامه خود ثبت کردند.
گفتنی است در مجمع انتخاباتی هیئت نجات غریق و غواصی همدان سیروس سوریان با حداکثر آرا رئیس هیئت نجات غریق همدان شد.