آماده میزبانی های ملی و بین المللی هستیم/ حضور 18 ورزشکار همدانی در بازی های جاکارتا قطعی شد

مدیرکل ورزش و جوانان همدان گفت: تاکنون حضور 18 ورزشکار همدانی در بازی های آسیایی و پاراآسیایی 2018 جاکارتا اندونزی قطعی شده است. به گزارش پایگاه خبری”فردای همدان” رسول منعم روز سه شنبه در مجمع انتخابات هیات شمشیربازی همدان اظهار داشت: از سال گذشته 43 مستعد ورزشی برای حضور در بازی های آسیایی جاکارتا شناسایی […]

مدیرکل ورزش و جوانان همدان گفت: تاکنون حضور 18 ورزشکار همدانی در بازی های آسیایی و پاراآسیایی 2018 جاکارتا اندونزی قطعی شده است.

به گزارش پایگاه خبری”فردای همدان” رسول منعم روز سه شنبه در مجمع انتخابات هیات شمشیربازی همدان اظهار داشت: از سال گذشته 43 مستعد ورزشی برای حضور در بازی های آسیایی جاکارتا شناسایی شده اند که تاکنون عملکرد درخشانی را در کسب سهمیه کسب کرده ایم.

وی بیان کرد: ورزش استان همدان به نسبت دوره گذشته بازی های آسیایی و پاراآسیایی با رشد 300 درصدی کسب سهمیه حضور در مسابقات برخوردار است.
منعم اضافه کرد: حضور موفق در این رقابت ها را هدفگذاری کرده ایم و امیدوارم ورزشکاران همدانی بتوانند خوش رنگ ترین مدال های این دوره از بازی های آسیایی و پاراآسیایی را کسب کنند.
مدیرکل ورزش و جوانان همدان در ادامه با بیان اینکه هم اینک 32 هیات ورزشی این استان سالن اختصاصی دارند افزود: واگذاری سالن های ورزشی به هیات ها فرصت بسیاری مناسبی است که در ارتقا سطح فنی و تخصصی رشته خود بتوانند پیشرفت قابل توجهی داشته باشند.
منعم بیان کرد: به لحاظ زیرساخت و سخت افزاری بهترین شرایط را بین استان های کشور داریم و بسترهای لازم برای پیشرفت تمامی رشته های ورزشی مهیا است.
وی با اشاره به اینکه از ابتدای امسال تاکنون هشت مجمع ورزشی در این استان برگزار شده است گفت: به لحاظ برگزاری مجامع تاخیری تاکنون صورت نگرفته و در زمان مقرر با هماهنگی فدراسیون ها به اجرا گذاشته ایم.
وی افزود: برگزاری مجامع انتخاباتی می تواند در انسجام کار و بهبود روند اجرایی هیات های ورزشی بسیار موثر باشد.
وی بیان کرد: هیات های ورزشی از روسای توانمند برخوردار هستند و از عملکرد اکثریت هیات ها رضایت داریم.
مدیرکل ورزش و جوانان همدان با اشاره به اهمیت رویداد همدان 2018 گفت: آماده میزبانی های ملی و بین المللی در قالب عنوان رویداد ‘همدان 2018’ پایتخت گردشگری آسیا در همدان هستیم.
منعم افزود: زیرساخت های بسیار خوبی در میزبانی های ملی و بین المللی داریم و با پیگیری های صورت گرفته با وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون ها آمادگی خود را اعلام کرده ایم.
وی خاطرنشان کرد: سال گذشته نیز میزبانی های مختلف ملی و بین المللی را داشتیم.
وی اضافه کرد: همدان با داشتن قابلیت چهار فصل، آب و هوای مساعد، فضاهای ورزشی مطلوب و نیز سطح کیفی لازم در رویدادهای ورزشی بهترین استان در برگزاری اردوها و مسابقات است.
گفتنی است در انتخابات هیات شمشیربازی همدان ناصرمرادی با کسب 12 رای به عنوان رییس هیات شمشیربازی استان همدان برگزیده شد.