عزم جدی برای ساماندهی خانه مسافرها در همدان وجود ندارد

سخنگو و رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر همدان هم با بیان اینکه متاسفانه عزم جدی برای ساماندهی خانه مسافرها در همدان وجود ندارد، گفت: در دوره چهارم شورای شهر جلساتی برای ساماندهی این معضل تشکیل و از دستگاه های مرتبط دعوت شد اما فقط هماهنگی های اولیه صورت گرفت. به گزارش “فردای همدان”، […]

سخنگو و رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر همدان هم با بیان اینکه متاسفانه عزم جدی برای ساماندهی خانه مسافرها در همدان وجود ندارد، گفت: در دوره چهارم شورای شهر جلساتی برای ساماندهی این معضل تشکیل و از دستگاه های مرتبط دعوت شد اما فقط هماهنگی های اولیه صورت گرفت.

به گزارش “فردای همدان”، کامران گردان با بیان اینکه برای رفع این مشکل باید خانه مسافرها هم زمان جمع آوری و ساماندهی شود، اظهار کرد: بر اساس آنچه به دست آمده کارتن به دست ها مستقل عمل می کنند و به قوانین بی توجه هستند.

وی با بیان اینکه در ابتدا باید میراث فرهنگی دستورالعمل ساده تری ارائه دهد، گفت: اماکن و نیروی انتظامی باید وارد کار شوند تا از حضور کارتن به دست ها در ورودی های شهر همدان جلوگیری شود.

وی گفت: اگر خانه مسافرها در نقاط مختلف شهر همدان شناسایی و ساماندهی شوند معضل به راحتی حل خواهد شد اما اگر سایر دستگاه های ذیربط همکاری نکنند کار به تنهایی از عهده شهرداری بر نمی آید.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر همدان با بیان اینکه باید مسئولان دستگاه های اجرایی ذیربط و فرمانداری پای کار بیایند، گفت: شهرداری و شورای شهر همدان آماده همکاری در این زمینه هستند.

گردان خواستار تشکیل جلسه ای مشترک با مسولین استان و شهر شد و با بیان اینکه باید وظایف هر یک از سازمانها و نهادها مشخص شود، گفت: در این صورت اگر سازمان یا مسئولی وظیفه خود را انجام ندهد باید پاسخگو باشد.

وی تاکید کرد: این اقدام سبب ساماندهی وضعیت خانه مسافرها و تبع آن رونق گردشگری در همدان خواهد شد.

انتهای پیام/