سایت‌موزه میدان امام قبل از آغاز رویداد “همدان 2018” ساخته می‌شود

سخنگوی شورای اسلامی شهر همدان گفت: نقشه اجرایی سایت‌موزه میدان امام خمینی(ره) شهر همدان اوایل خردادماه به شهرداری تحویل داده شده است. به گزارش “فردای همدان”، کامران گردان، با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود ساخت سایت‌موزه در میدان امام(ره) تا سه ماه آینده به اتمام برسد، اظهار کرد: در حال حاضر نقشه اجرایی سایت‌موزه به شهرداری […]

سخنگوی شورای اسلامی شهر همدان گفت: نقشه اجرایی سایت‌موزه میدان امام خمینی(ره) شهر همدان اوایل خردادماه به شهرداری تحویل داده شده است.

به گزارش “فردای همدان”، کامران گردان، با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود ساخت سایت‌موزه در میدان امام(ره) تا سه ماه آینده به اتمام برسد، اظهار کرد: در حال حاضر نقشه اجرایی سایت‌موزه به شهرداری تحویل شده و بر اساس این نقشه فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

 

وی با اشاره به اینکه پیمانکار این سایت به مناقصه گذاشته شده است، ادامه داد: پس از انتخاب پیمانکار عملیات احداث این مجموعه به صورت جدی آغاز خواهد شد. گردان با بیان اینکه یک میلیارد و 300 میلیون تومان اعتبار برای ساخت سایت‌موزه برآورد شده است، یادآور شد: مشکلی برای تأمین بودجه در این سایت وجود ندارد و به محض انتخاب پیمانکار ساخت مجموعه آغاز می‌شود.

 

سخنگوی شورای شهر همدان با بیان اینکه ساخت سایت‌موزه میدان امام خمینی(ره) تا قبل از شهریورماه و پیش از آغاز رویداد « همدان2018» به اتمام خواهد رسید، عنوان کرد: در ساخت سایت‌موزه درب ورود و خروج تعبیه نشده و بلیط‌فروشی در این مجموعه نخواهیم داشت و بازدید برای همگان رایگان است.

انتهای پیام/