حضور 5 ورزشکار همدانی در بازی‌های 2018 جاکارتا قطعی شد

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان از کسب سهمیه 5 ورزشکار همدانی در بازیهای آسیایی وپاراآسیایی 2018 جاکارتا خبر داد. به گزارش “فردای همدان”، رسول منعم در این خصوص با اشاره به شناسایی 43 ورزشکار همدانی مستعد حضور در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا اظهار داشت: سال گذشته طرح حمایت از قهرمانان در دستور کار این […]

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان از کسب سهمیه 5 ورزشکار همدانی در بازیهای آسیایی وپاراآسیایی 2018 جاکارتا خبر داد.

به گزارش “فردای همدان”، رسول منعم در این خصوص با اشاره به شناسایی 43 ورزشکار همدانی مستعد حضور در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا اظهار داشت: سال گذشته طرح حمایت از قهرمانان در دستور کار این اداره کل قرار گرفت و در این راستا با برگزاری جلسات تخصصی با هیئت‌های ورزشی 43 ورزشکار مستعد حضور در بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی در ۱۵ رشته ورزشی شناسایی‌شدند.

 

وی با اشاره به برنامه ریزی انجام شده برای حمایت از ورزشکاران شانس کسب سهمیه بازی‌های آسیایی جاکارتا اظهار داشت: زمان زیادی تا آغاز بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتا باقی نمانده و بانوان همدانی نیز همانند مردان ورزشکار این استان سخت در تلاش هستند تا سهمیه حضور در این رقابت‌ها را برای استان خود کسب کنند.

 

منعم با بیان اینکه تاکنون حضور پنج ورزشکار همدانی در بازیهای آسیایی جاکارتا قطعی شده است تصریح کرد: طی دو روز اخیر فرود ظقری در ووشو سهمیه وزن 65 کیلوگرم را کسب کرد و این ورزشکار یکی از شانس های کسب مدال در این رقابتها است.

 

وی گفت: همچنین در هفته گذشته حمید اسلامی و وحید علی نجیمی از ورزشکاران دو میدانی هیئت های ورزشی نابینایان و کم بینایان این استان، سهمیه حضور در بازی های پارا آسیایی جاکارتا را کسب کردند.

 

مدیرکل ورزش و جوانان استان‌همدان بیان کرد: این 2 دونده شانس بالایی برای کسب مدال در بازی های آسیایی دارند و اکنون در بهترین وضعیت آماده سازی در اردوی تیم ملی حضور دارند.

 

وی ادامه داد: همچنین میلاد سوری و مصطفی نصیری دو گلبالیست خوب استان با نظر مربیان تیم ملی در ترکیب تیم ملی اعزامی به بازیهای آسیایی جاکارتا انتخاب شدند.

 

منعم تصریح کرد: همچنین محمدکرم کولیوند مربی با سابقه گلبال استان در ترکیب تیم ملی اعزامی به بازیهای آسیایی جاکارتا قرار گرفته است.

 

وی افزود: امیدواریم 43 نفر شناسایی‌شده راهی مسابقات آسیایی شوند اما شرایط ورزشکاران با هم متفاوت است و برخی شانس ۱۰۰ درصدی و برخی دیگر شانس ۵۰ تا ۷۰ درصدی برای حضور در این مسابقات دارند اما در هر صورت ما از همه ورزشکاران تا اعلام اسامی نهایی ورزشکاران حمایت می‌کنیم.

انتهای پیام/