دانشجویان آفریقایی بهکاپ را در همدان فرا گرفتند

ورزش: دبیر هیات گلف همدان با بیان اینکه دانشجویان اهل کشور بروندی در قاره آفریقا در همدان آموزش بهکاپ را فرا گرفتند گفت: این برنامه در راستای انعقاد تفاهم نامه با دانشگاه بوعلی سینا همدان انجام شده است. به گزارش “فردای همدان”، محمدعلی قاسمی اظهار داشت: دوره آموزشی دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا همدان با حضور […]

ورزش: دبیر هیات گلف همدان با بیان اینکه دانشجویان اهل کشور بروندی در قاره آفریقا در همدان آموزش بهکاپ را فرا گرفتند گفت: این برنامه در راستای انعقاد تفاهم نامه با دانشگاه بوعلی سینا همدان انجام شده است.

به گزارش “فردای همدان”، محمدعلی قاسمی اظهار داشت: دوره آموزشی دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا همدان با حضور مربیان مجرب در چمن مصنوعی این دانشگاه در حال اجرا است و’رودریگ او’، ‘فیانی’ و ‘انوک’ سه دانشجوی اهل کشور بروندی در این دوره آموزشی شرکت کردند.

 

وی با بیان اینکه این آموزش ها در چارچوب تفاهم نامه بین هیات گلف و دانشگاه بوعلی سینا همدان اجرا شد افزود: بر اساس این تفاهم نامه تمامی دانشجویان علاقه مند دانشگاه بوعلی سینا همدان تحت آموزش مداوم قرار می گیرند تا ضمن تمرین و برنامه ریزی لازم برای حضور در مسابقات آماده شوند.

 

قاسمی با بیان اینکه هدف اصلی هیات گلف استان همدان نیز توسعه ورزش بهکاپ است خاطرنشان کرد: طرح آموزش بهکاپ به دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا زیر نظر هیات گلف و توسط هشت مربی مرد و زن در 2 بخش آقایان و بانوان انجام می شود.

 

وی افزود: این روزها با توجه به فصل امتحانات ، هفته ای یک روز نسبت به آموزش در دانشگاه بوعلی سینا اقدام می کنیم.

 

بهکاپ یکی از رشته های زیرمجموعه فدراسیون گلف کشور است.

انتهای پیام/