حضور 8 کشتی‌گیر همدانی در مسابقات انتخابی تیم ملی

ورزش: هشت کشتی‌گیر از استان همدان در مسابقات انتخابی تیم‌های و ملی کشتی آزاد و فرنگی بزرگسالان در روزهای ۳۰ و ۳۱ فروردین به روی تشک می‌روند. به گزارش “فردای همدان”، اسامی واجدین شرایط برای حضور در مسابقات انتخابی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی بزرگسالان از سوی فدراسیون کشتی اعلام شد و هشت کشتی‌گیر همدانی مجوز حضور […]

ورزش: هشت کشتی‌گیر از استان همدان در مسابقات انتخابی تیم‌های و ملی کشتی آزاد و فرنگی بزرگسالان در روزهای ۳۰ و ۳۱ فروردین به روی تشک می‌روند.

به گزارش “فردای همدان”، اسامی واجدین شرایط برای حضور در مسابقات انتخابی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی بزرگسالان از سوی فدراسیون کشتی اعلام شد و هشت کشتی‌گیر همدانی مجوز حضور در این مسابقات را به دست آوردند.

 

پنج کشتی‌گیر در رشته آزاد و سه کشتی‌گیر در رشته فرنگی از استان همدان موفق شدند سهمیه این مسابقات را کسب کنند.

 

سه فرنگی‌کار استان همدان با ایستادن بر سکوی نخست مسابقات قهرمانی کشور گروه جیم موفق به کسب سهمیه شدند. همچنین از پنج کشتی‌گیر آزادکار نیز چهار کشتی‌گیر با کسب عنوان در مسابقات قهرمانی کشور و یک نفر نیز با کسب عنوان در مسابقات اوپن کشوری سهمیه حضور در این مسابقات را به دست آوردند.

 

مهران محسنی، امیرحسین گروسی و محمد سروش رنجبر نمایندگان کشتی استان همدان در مسابقات انتخابی تیم ملی فرنگی هستند و میثم فیروزآبادی، رضا اسدی پور، علیرضا کریمی، جمال میرزایی و دانیال شریعتی نیا نیز در کشتی آزاد برای رسیدن به دوبنده تیم ملی در این مسابقات به مصاف رقبای خود می‌روند.

 

مسابقات انتخابی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی بزرگسالان در روزهای 30 و 31 فروردین به میزبانی تهران برگزار می‌شود.

 

گفتنی است: چهار نفر برتر این مسابقات در هر وزن برای شرکت در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی جهت حضور در مسابقات بازی‌های آسیایی جاکارتا و رقابت‌های جهانی مجارستان انتخاب می‌شوند.

انتهای پیام/