راه اندازی نوبت دهی و USSD بیمارستان آتیه

جامعه: بیمارستان آتیه همدان از راه‌اندازی نوبت‌دهی اینترنتی و USSD بیمارستان آتیه در بیمارستان آتیه همدان خبر داد. به گزارش فردای همدان، غلام‌عباس جابری، از راه‌اندازی نوبت‌دهی اینترنتی در بیمارستان آتیه خبر داد و اظهار کرد: قبلاً  ١٦ خط نوبت‌دهی تلفنی فعال بود که اکنون امکان نوبت دهی اینترنتی و USSD را نیز فراهم کرده […]

جامعه: بیمارستان آتیه همدان از راه‌اندازی نوبت‌دهی اینترنتی و USSD بیمارستان آتیه در بیمارستان آتیه همدان خبر داد.

به گزارش فردای همدان، غلام‌عباس جابری، از راه‌اندازی نوبت‌دهی اینترنتی در بیمارستان آتیه خبر داد و اظهار کرد: قبلاً  ١٦ خط نوبت‌دهی تلفنی فعال بود که اکنون امکان نوبت دهی اینترنتی و USSD را نیز فراهم کرده ایم که از ساعت ١٥ لغایت ٢٣:٥٩ هر روز میتوان نسبت به اخذ نوبت جهت روز بعد(ایام غیر تعطیل) اقدام نمود.
وی با اشاره به اینکه  از طریق سایت نوبت دهی متمرکز مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان همدان به آدرس www.nobat.dhamedan.tamin.ir و تکمیل کردن مشخصات اولیه که راهنمای گام به گام آن در سایت مذکور موجود است میتوان  نسبت به ثبت‌نام و اخذ نوبت اقدام نمود.
مدیر بیمارستان آتیه همدان با بیان اینکه میتوان با مراجعه به سایت فوق نسبت به دریافت و نصب اپلیکیشن نوبت دهی بر روی گوشی موبایل اقدام نموده و مراحل دریافت نوبت را انجام داد .
وی با اشاره به اینکه نوبت دهی از طریق کد دستوری  USSD نیز فراهم شده است است که با هر نوع موبایل امکان‌پذیر خواهد بود و با ارسال کددستوری #٨١*١٤٢* می‌توان نسبت به اخذ نوبت اقدام کرد.
مدیر بیمارستان آتیه همدان با بیان اینکه هدف ما انجام نوبت‌دهی به هر سه روش ذکر شده است گفت: در اخذ نوبت تلفنی نارضایتی هایی  وجود داشت اما با راه اندازی روشهای جدید اخذ نوبت مشکلات حل خواهد شد.
وی با تاکید بر اینکه ممکن است مشکلاتی در روشهای جدید اخذ نوبت برای افراد کم سواد بوجود آید و این افراد نتوانند موفق به اخذ نوبت شوند افزود: برای رفع این مشکل نوبت‌هایی را بصورت حضوری تعیین کرده‌ایم.
جابری با اشاره به اینکه سرور نوبت‌گیری استانی و در مدیریت درمان است، گفت: با بازخورد مشکلاتی که در نوبت‌دهی تلفنی بود تصمیم بر این گرفته شد که به صورت استانی نوبت‌دهی به روش سیستم اینترنتی انجام شود.
وی با بیان اینکه نه تنها در بیمارستان آتیه بلکه در کلینیک‌ها، پلی‌کلینیک و… تامین اجتماعی استان نوبت‌دهی به روش جدید فراهم است، افزود: مردم می‌توانند از طریق این روش مرکز درمانی مورد نظر را برای نوبت دهی انتخاب کنند.