تالاب‌هاي همدان از آنفلوانزاي پرندگان پاک است

جامعه: کارشناس اداره حفاظت محيط زيست شهرستان همدان تأکيد کرد: با توجه به پايش‌هاي مشترک زيست‌محيطي اين اداره با دامپزشکي، خوشبختانه تا کنون مورد مثبتي از آنفلوانزاي پرندگان در استان مشاهده نشده است. به گزارش “فردای همدان”، سعيد آقاياني در ستاد پيشگيري از آنفلونزاي شهرستان همدان تصريح کرد: اداره حفاظت محيط زيست به همراه کارشناسان […]

جامعه: کارشناس اداره حفاظت محيط زيست شهرستان همدان تأکيد کرد: با توجه به پايش‌هاي مشترک زيست‌محيطي اين اداره با دامپزشکي، خوشبختانه تا کنون مورد مثبتي از آنفلوانزاي پرندگان در استان مشاهده نشده است.

به گزارش “فردای همدان”، سعيد آقاياني در ستاد پيشگيري از آنفلونزاي شهرستان همدان تصريح کرد: اداره حفاظت محيط زيست به همراه کارشناسان دامپزشکي در هر هفته دو يا سه بار اقدام به گشت‌زني از مناطق شکار ممنوع و تالاب‌ها مي‌کند به طوريکه خوشبختانه تا کنون به مورد مثبتي برخورد نکرده‌ايم.

 

وي با اشاره به اينکه يکي از علل شيوع اين بيماري شکار غيرمجاز است، افرود: طي سال‌هاي اخير با توجه به دستورالعمل کشوري مجوز شکار صادر نکرده‌ايم و در هنگام گشت‌زني نيز مأموران محيط زيست با شکارچيان غيرمجاز برخورد جدي انجام مي‌دهند.

انتهای پیام/