بیش از 17 هزار آمپول خارجی قاچاق در همدان کشف شد

جامعه: فرمانده انتظامی استان همدان از کشف 17 هزار و 988 عدد آمپول خارجی قاچاق در همدان خبر داد. به گزارش “فردای همدان” و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار بخشعلی کامرانی‌صالح از کشف بیش از 17 هزار آمپول خارجی قاچاق در همدان خبر داد و اظهار کرد: در راستای مبارزه بی‌امان با قاچاقچیان […]

جامعه: فرمانده انتظامی استان همدان از کشف 17 هزار و 988 عدد آمپول خارجی قاچاق در همدان خبر داد.

به گزارش “فردای همدان” و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار بخشعلی کامرانی‌صالح از کشف بیش از 17 هزار آمپول خارجی قاچاق در همدان خبر داد و اظهار کرد: در راستای مبارزه بی‌امان با قاچاقچیان کالا، مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و پلیس استان روز گذشته، در حین گشت‌زنی در محور فرعی روستای حسن قشلاق به روستای خوشاب، به یک دستگاه خودروی پژو 405 مشکی رنگ فاقد پلاک مشکوک می‌شوند.

 

وی با بیان اینکه مأموران بلافاصله خودرو را توقیف کردند، گفت: در بررسی اولیه مشخص شد راننده به همراه خواهر خود که ساکن یکی از استان‌های همجوار است قصد انتقال محموله داروی قاچاق از استان کردستان به مرکز کشور را داشت.

 

فرمانده انتظامی استان همدان از کشف 17 هزار و 988 عدد آمپول خارجی قاچاق خبر داد و بیان کرد: خودرو به همراه متهمان به منظور بررسی و تحقیقات به اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان منتقل شد.

 

وی با بیان اینکه در بررسی خودرو تعداد 17 هزار و 988 عدد آمپول ویتامین B2 فاقد مجوز کشف شد، افزود: محموله کشف شده به ارزش تقریبی 300 میلیون ریال به همراه یک عدد پلاک خودرو در بررسی از این خودرو کشف و متهمان به همراه پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/