دوربين‌هاي کنترل ترافيک همدان سریع‌تر توسط شهرداری نصب شود

گروه جامعه: فرماندار همدان خواستار نصب هر چه سريعتر دوربين هاي کنترل ترافيک و ثبت تخلف رانندگي توسط شهرداري شد و گفت: دوربينهاي خريداري شده بايد ظرف دو هفته آينده نصب و اتصال آن به مرکز کنترل ترافيک صورت پذيرد. به گزارش “فردای همدان”، علی تعالی در شوراي هماهنگي ترافيک شهرستان همدان اظهار کرد : […]

گروه جامعه: فرماندار همدان خواستار نصب هر چه سريعتر دوربين هاي کنترل ترافيک و ثبت تخلف رانندگي توسط شهرداري شد و گفت: دوربينهاي خريداري شده بايد ظرف دو هفته آينده نصب و اتصال آن به مرکز کنترل ترافيک صورت پذيرد.

به گزارش “فردای همدان”، علی تعالی در شوراي هماهنگي ترافيک شهرستان همدان اظهار کرد : هدف از نصب دوربين هاي کنترل ترافيک نبايد صرفا اعمال قانون براي متخلفان باشد.

 

فرماندار شهرستان همدان افزود : در مسير هاي پر حادثه که دوربين هاي ثبت تخلف نصب مي شود با نصب علائم متعدد هشدار دهنده ترافيکي بايد بدنبال پيشگيري از تخلف و حوادث باشيم .

 

وي خواستار نصب هر چه سريعتر دوربين هاي کنترل ترافيک و ثبت تخلف رانندگي توسط شهرداري شد و تصريح کرد: دوربينهاي خريداري شده بايد ظرف دو هفته آينده نصب و اتصال آن به مرکز کنترل ترافيک صورت پذيرد.

 

تعالي با بيان اينکه در مصوبات اين شورا توجه به منافع عموم مردم مد نظر قرار مي گيرد، تصريح کرد : با توجه به تائيد پليس راهنمايي و رانندگي هنگام خريد دوربين هاي ثبت تخلف شهرستان ، تعلل در نصب و بهره برداري از آنها قابل قبول نيست .

 

 

وي با تقدير از زحمات پليس راهور و راهنمايي و رانندگي استان و شهرستان بخاطر تلاش خالصانه و شبانه روزي گفت : آمار تصادف هاي شهرستان همدان طي 9 ماهه سال جاري نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش چشم گيري داشته است .

 

فرماندار همدان افزود : آمار تصادف هاي منجر به جرح در شهرستان همدان طي نه ماهه سال جاري نسبت به سال گذشته پايين تر بوده اما در دي ماه گذشته سه تصادف منجر به فوت آمار شهرستان را اضافه کرده است .

 

علي تعالي يادآور شد : روند روبه رشد حمل و نقل خودرويي و اجراي طرح هاي عمران شهري سبب بازنگري مستمر ترافيکي با هدف روانسازي ترافيک و تسهيل تردد در مسيرهاي شهرستان شده است .

 

فرماندار همدان در خصوص مشکلات برخي از جايگاه داران بنزين و CNG شهرستان همدان که در معابر پرتردد قرار گرفته اند تاکيد کرد : اصلاح هندسي و ترافيکي اين جايگاه هاي سوخت در دستور کار قرار گيرد .

 

وي با اشاره به مشکل جايگاه سوختي که در بلوار شهيد همداني احداث و آماده بهربرداري مي باشد افزود : اين جايگاه با سرمايه گذاري بخش خصوصي و طي مراحل قانوني احداث شده و شهرداري بايد نسبت به رفع مشکل آن با نظر کارشناسي راهنمايي و رانندگي اقدام نمايد.

 

رئيس پليس راهنمايي و رانندگي شهرستان همدان نيز گفت : عدم توجه به علائم رانندگي و سرعت غير مجاز از عمده ترين علت هاي تصادف هاي منجر به فوت و جرح است.

 

نعمت الله زنگنه افزود : اخيرا تصادف هاي جرحي در بلوار شهيد همداني و بلوار کربلا رخ داده که تنها در اينم دو حادثه به فاصله يک روز متاسفانه 4 کشته و يک مجروح به آمار شهرستان اضافه شده است .

 

وي خاطر نشان کرد : نقاط حادثه خيز شهرستان به صورت 24 ساعته توسط عوامل راهنمايي و رانندگي و دوربين هاي ثبت تخلف رصد و متخلفين اعمال قانون مي شوند .

انتهای پیام/