برگزاری مسابقات انتخابی تیم سنگنوردی همدان

گروه ورزش: مسابقات انتخابی تیم سنگنوردی استان همدان در رشته بلدرینگ، در روز جمعه و در دو بخش آقایان و خانم‌ها در مجموعه سنگنوردی فرهاد برگزار می‌شود. به گزارش “فردای همدان”، علیرضا گوهری رییس هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان همدان از برگزاری مسابقات انتخابی تیم سنگنوردی استان همدان در رشته بلدرینگ، در روز جمعه […]

گروه ورزش: مسابقات انتخابی تیم سنگنوردی استان همدان در رشته بلدرینگ، در روز جمعه و در دو بخش آقایان و خانم‌ها در مجموعه سنگنوردی فرهاد برگزار می‌شود.

به گزارش “فردای همدان”، علیرضا گوهری رییس هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان همدان از برگزاری مسابقات انتخابی تیم سنگنوردی استان همدان در رشته بلدرینگ، در روز جمعه و در دو بخش آقایان و خانمها در مجموعه سنگنوردی فرهاد خبر داد.

 

گوهری ادامه داد: در این دوره از مسابقات در بخش آقایان میثم رجبی به عنوان سرطراح، شبیر بشیری، شهریار بشیری و عرفان اصفهانی به عنوان طراح و خانم زهرا بهرامیان به عنوان سرداور و مسئول امور داوری و رده بندی حضور داشتند و آقای ساسان بهرامی امور هماهنگی و ثبت نام را عهده دار بود.

 

رییس هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان همدان تصریح کرد: ۱۳نفر خانم و ۲۵ نفر آقا در این دوره از مسابقات شرکت کردند که در نتیجه راحیل رمضانی مقام اول، محدثه کهوند مقام دوم و مقام سوم مشترکا به خانم ها زهرا بهرامیان و فاطمه سلیمانی رسید.

 

وی تصریح کرد افزود: مقام اول بخش آقایان را میثاق قزلباش به دست آورد و میلاد فرادی و متین بیات به ترتیب مقام دوم و سوم را کسب کردند.

 

گوهری در پایان افزود: نتایج نهایی و انتخابی تیم استان همدان در هفته آتی بعد از برگزاری مسابقه لید و سرعت اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/