موازی‌کاری ادارات در برگزاری همایش‌ها عدم موفقیت همدان در بحث برندینگ را به دنبال دارد

سومین نشست «اشتراک دانش و تجربه» با همکاری مرکز مطالعات و پژوهش‌های شورای اسلامی شهر همدان، دانشگاه بوعلی سینا، و پارک علم و فناوری استان همدان و با موضوع نوآوری فناورانه در مدیریت شهری، در دانشگاه بوعلی سینا برگزار شد. به گزارش “فردای همدان”، رئیس مرکز مطالعات و پژوهش های شورای اسلامی شهر همدان در […]

سومین نشست «اشتراک دانش و تجربه» با همکاری مرکز مطالعات و پژوهش‌های شورای اسلامی شهر همدان، دانشگاه بوعلی سینا، و پارک علم و فناوری استان همدان و با موضوع نوآوری فناورانه در مدیریت شهری، در دانشگاه بوعلی سینا برگزار شد.

به گزارش “فردای همدان”، رئیس مرکز مطالعات و پژوهش های شورای اسلامی شهر همدان در این نشست، گفت: جلسه حاضر به عنوان پیش رویدادی جهت رفع ابهامات ایده پردازان و شرکت کنندگان در ارتباط با موضوع تعیین شده برای نشست حاضر و ایجاد آمادگی اولیه این افراد جهت ایده پرازی در حوزه های اعلام شده توسط شهرداری همدان، به منظور ایجاد کسب و کارهای نوآورانه و فناورانه در حوزه مدیریت شهری دایر شده است.

 

حمید بادامی نجات با بیان اینکه رویداد اصلی ماه آینده برگزار خواهد شد، افزود:جلسه حاضر عمدتا به منظور باز کردن و جهت دهی ذهن افراد خلاقی است که قصد شرکت در رویداد ایده پردازی را دارند.

 

بادامی نجات اضافه کرد: فهرست نیازهای فناورانه شهرداری  در 10 حوزه از جمله فنی و عمرانی- خدمات شهری- سازمان پسماند- مدیریت بحران- فضای سبز- زیباسازی- سازمان آتش نشانی- معاونت شهرسازی- حمل و نقل و ترافیک- فناوری اطلاعات اعلام شده و در اختیار تمامی داوطلبین قرار گرفته است تا بر اساس آن به ایده پردازی و ارائه راهکار و پیشنهادات نوآورانه و فناورانه جهت رفع هرچه بهتر این نیازها بپردازند.

 

وی موازی کاری دستگاه های اجرایی در برگزاری همایش ها و عدم تعامل و هماهنگی آنها با هم را از نکات مهمی در عدم موفقیت همدان در بحث برندینگ دانست و اظهار کرد: چرا که هر یک از دستگاه ها و ادارات در این زمینه به صورت انفرادی وارد شده و تنها به دنبال ثبت عملکرد در کارنامه کاری خود هستند.

 

وی با شاره به اینکه در بحث معرفی و برندینگ همدان، هماهنگی و تعامل دستگاه های اجرایی با هم بسیار حائز اهمیت است افزود: بر این اساس دستگاه های اجرایی باید همسو و هماهنگ با هم گام برداشته و برنامه های مشترکی را داشته باشند تا همدان در سطح ملی و بین المللی مطرح بوده و در شان پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین بدرخشد.

 

به گفته بادامی نجات شهرداری همدان تشنه و نیازمند فناوری در حوزه های مختلف مدیریتی و اجرایی بوده و تعهد شورای شهر و شهرداری استفاده از نیروهای توانمند و شرکت های دانش بنیان و فناوری استان است.

 

وی اضافه کرد: طرح هاو ایده های خوبی که بتواند مدیریت شهری همدان را کمک کند بنده به عنوان نماینده مردم در پارلمان محلی پیگیر اجرایی شدن آن خواهم بود.

 

وی در ادامه سخنانش بر ضرورت توجه به رفع نیازهای فناورانه شهرداری همدان با رویکردی دانشی و نوآورانه تاکید کرد و یادآور شد: برگزاری چنین رویدادهایی می تواند به رفع نیازهای اصلی شهرداری همدان با شیوه ای کارآمد و نوین کمک کند.