باند ماموران قلابی در دام پلیس همدان

فرمانده انتظامی همدان گفت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر اخاذی و سرقت از آنان توسط سارقان مامورنما شناسایی متهمان در دستور کار فوری پلیس استان قرار گرفت. به گزارش “فردای همدان”، سردار کامرانی صالح در این رابطه اظهار کرد: در تحقیقات پلیس روز دوشنبه ششم آذر شخصی از ورود چند نفر تحت […]

فرمانده انتظامی همدان گفت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر اخاذی و سرقت از آنان توسط سارقان مامورنما شناسایی متهمان در دستور کار فوری پلیس استان قرار گرفت.

به گزارش “فردای همدان”، سردار کامرانی صالح در این رابطه اظهار کرد: در تحقیقات پلیس روز دوشنبه ششم آذر شخصی از ورود چند نفر تحت عنوان پلیس آگاهی به منزلش خبر داد.

وی بیان کرد: این شهروند با اطلاع به موقع موضوع به پلیس گفت؛ در منزل بودم که چند نفر به در منزلم مراجعه کردند و خود را مامور آگاهی معرفی کرده و گفتند باید خانه شما را بازرسی کنیم در خلال رفتارشان متوجه شدم مامور نیستتد و قصد سرقت دارند در یک لحظه از غفلت آنان استفاده کردم و با پلیس تماس گرفتم.

کامرانی صالح ادامه داد: بلافاصله یک تیم گشتی از کلانتری ۱۵ رسالت همدان به محل اعزام شد و متهمان که متوجه تماس صاحب منزل با پلیس می‌شوند از محل متواری شده و فرار می‌کنند.

فرمانده انتظامی همدان عنوان کرد: با دریافت اطلاعات ظاهری سارقان از صاحب منزل پلیس به تعقیب متهمان پرداختند و در اقدامی پیش دستانه ابتدا کارت عابر بانک سرقت شده  شاکی توسط سارقان مامورنما را مسدود نمود.

وی با اشاره به اینکه در ادامه ماموران موفق شدند یکی از متهمان را به نام اصغر ۳۱ ساله را دستگیر نمایند، گفت: این متهم در اعترافات خود به ۴ فقره اخاذی تحت پوشش مامور پلیس اعتراف کرد.

کامرانی صالح افزود: با اعتراف اصغر سه نفر همدست وی نیز در یک عملیات موفق توسط پلیس شهرستان شناسایی و دستگیر شدند.

وی خاطرنشان کرد: از این افراد تجهیزات پلیسی از جمله بی سیم قلابی،دستبند، تعدادی کارت عابربانک سرقتی کشف و ضبط گردید.

انتهای پیام/