دوره‌های آموزشی «صریر قلم» در همدان برگزار شد

گروه فرهنگ و هنر: با همکاری موسسه نگاه برتر سیمرغ و معاونت فرهنگی و امور جوانان دور آموزشی صریر قلم در حوزه‌های گزارش‌نویسی، خبرنویسی و تحلیل‌گری در همدان برگزار شد.   به گزارش “فردای همدان”، با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان همدان و موسسه نگاه برتر سیمرغ و سازمان‌های مردم‌نهاد دوره یک آموزشی […]

گروه فرهنگ و هنر: با همکاری موسسه نگاه برتر سیمرغ و معاونت فرهنگی و امور جوانان دور آموزشی صریر قلم در حوزه‌های گزارش‌نویسی، خبرنویسی و تحلیل‌گری در همدان برگزار شد.

 

به گزارش “فردای همدان”، با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان همدان و موسسه نگاه برتر سیمرغ و سازمان‌های مردم‌نهاد دوره یک آموزشی روزه «صریر قلم» در خانه جوانان همدان برگزار شد.

 

در این کلاس یک روزه که دبیران و رابطان رسانه‌ای، سازمان‌های مردم‌نهاد و خبرنگاران حضور داشتند ابتدا امید محدث روزنامه‌نگار و مدیر کل ساماندهی و هماهنگی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان به آموزش گزارش نویسی و معرفی سواد رسانه ای پرداخت.

 

در ادامه محمد دلاوری خبرنگار و گزارشگر صدا و سیما به بیان تجربیات خود در این عرصه پرداخت و پاسخگو سوالات بی شمار خبرنگاران و علاقمندان به عرصه خبرنگاری شد.

 

در پایان این کلاس از خانم زهره شفیعی و آقای اردشیر مظاهری از خبرنگاران قدیمی و پیشسکوت استان تجلیل بعمل آمد.

 

انتهای پیام/