خبرنگاران امانت دار باشند

مسئول روابط عمومی شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه خبرنگاران امانت دار باشند، گفت: خبرنگاران چشمان بیدار جامعه هستند و شورا همواره از اهالی رسانه حمایت می کند. حمید آذر در گفت و گو با خبرنگار فردای همدان در واکنش به رخداد اخیر در سایت میدان امام همدان و اهالی رسانه اظهار کرد: اعضای شورای […]

مسئول روابط عمومی شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه خبرنگاران امانت دار باشند، گفت: خبرنگاران چشمان بیدار جامعه هستند و شورا همواره از اهالی رسانه حمایت می کند.

حمید آذر در گفت و گو با خبرنگار فردای همدان در واکنش به رخداد اخیر در سایت میدان امام همدان و اهالی رسانه اظهار کرد: اعضای شورای اسلامی شهر همدان و به خصوص سخنگوی شورای شهر ارتباط بسیار مناسبی با اهالی رسانه دارند و همواره معتقدند که اهالی رسانه چشمان بیدار جامعه هستند.

مسئول روابط عمومی شورای اسلامی شهر همدان با اشاره به اینکه کامران گردان از موضوع خبرنگاران در سایت میدان امام اطلاع نداشته است، بیان کرد:  گردان همواره حامی خبرنگاران و عکاسان بوده است.

وی ضمن اعلام حمایت از خبرنگاران خواستار انتشار و انعکاس درست و دقیق مطالب از سوی اهالی رسانه و رعایت اخلاق و حفظ امانت شد.