افتتاح مجموعه فرهنگي‌و‌قرآني بقعه متبرکه امامزاده عبدالله(ع) همدان

مجموعه فرهنگي و قرآني امامزاده عبدالله (ع) همدان چهارم آذرماه همزمان با آخرين روز از دهه وقف با حضور فرماندار همدان افتتاح شد. به گزارش “فردای همدان”، حجت الاسلام محمد کاروند اظهار کرد: در راستاي تحقق رهنمودهاي رهبري مبني بر تبديل امامزادگان به قطب فرهنگي، مجموعه فرهنگي و هنري امامزاده عبدالله همدان افتتاح شد. مديرکل […]

مجموعه فرهنگي و قرآني امامزاده عبدالله (ع) همدان چهارم آذرماه همزمان با آخرين روز از دهه وقف با حضور فرماندار همدان افتتاح شد.

به گزارش “فردای همدان”، حجت الاسلام محمد کاروند اظهار کرد: در راستاي تحقق رهنمودهاي رهبري مبني بر تبديل امامزادگان به قطب فرهنگي، مجموعه فرهنگي و هنري امامزاده عبدالله همدان افتتاح شد.

مديرکل اوقاف و امور خيريه استان همدان افزود: مجموعه فرهنگي و قرآني با مساحت 400 متر مربع شامل هفت کلاس آموزشي با ظرفيت 210 نفر ، آموزش مجازي قرآن کريم با آموزش به يک هزار قرآن آموز و اتاق مديريت فرهنگي با هزينه اي بالغ بر 320 ميليون تومان به بهره برداري رسيد.

وی تصريح کرد: در اين مجموعه کلاس هاي آموزشي ، فرهنگي و هنري ويژه اقشار مختلف مردم در تمامي رده هاي سني برگزار مي شود.

مديرکل اوقاف و امور خيريه استان همدان از راه اندازي تالار آيينه بقعه متبرکه امامزاده عبدالله (ع) خبرداد و اظهار داشت: اين تالار با مساحت 130 مترمربع با معماري اسلامي ايراني با هزينه اي بالغ بر 300 ميليون تومان رسم بندي و آئينه کاري شده است .

حجت الاسلام کاروند با اشاره به اقدامات در دست اجرا، ابراز کرد: حسينيه اين مکان مقدس با مساحت يک هزار و 400 مترمربع داراي 80 درصد پيشرفت فيزيکي با اعتباري بالغ بر 700 ميليون تومان در دست ساخت و تکميل است.

وي گفت: همچنين موزه آستان مقدس با مساحت 60 مترمربع با 80 درصد پيشرفت فيزيکي با هزينه اي بالغ بر 80 ميليون تومان تکميل مي شود.

مديرکل اوقاف و امور خيريه استان همدان ، از ساخت و تکميل سوئيت آستان مقدس با مساحت 50 مترمربع با پيشرفت فيزيکي 80 درصد با هزينه اي بالغ بر 80 ميليون تومان خبرداد و گفت: اتاق ضبط و پخش آستان مقدس با مساحت 50 مترمربع با 90 درصد پيشرفت فيزيکي با هزينه اي بالغ بر 70 ميليون تومان در حال ساخت است.

وي خاطرنشان کرد: آشپزخانه آستان مقدس با مساحت 150 مترمربع با 50 درصد پيشرفت فيزيکي با هزينه اي بالغ بر 90 ميليون تومان در دست اجرا است.

انتهای پیام/