احداث 3 زمین مینی فوتبال در سه منطقه محروم اسدآباد/ افتتاح استخر آزادی در سال 97

مدیرکل ورزش و جوانان همدان گفت: در راستای طرح های محرومیت زدایی و توسعه زیرساخت های ورزش در مناطق روستایی 3 زمین مینی فوتبال در شهرستان اسدآباد احدث می شود. به گزارش “فردای همدان”، رسول منعم با حضور در اداره ورزش و جوانان اسدآباد به مسائل و مشکلات موجود ورزش شهرستان رسیدگی کرد. مدیرکل ورزش […]

مدیرکل ورزش و جوانان همدان گفت: در راستای طرح های محرومیت زدایی و توسعه زیرساخت های ورزش در مناطق روستایی 3 زمین مینی فوتبال در شهرستان اسدآباد احدث می شود.

به گزارش “فردای همدان”، رسول منعم با حضور در اداره ورزش و جوانان اسدآباد به مسائل و مشکلات موجود ورزش شهرستان رسیدگی کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان اظهار کرد: با توجه به برنامه ریزی انجام شده در راستای محرومیت زدایی و تقویت استعدادهای مناطق مختلف روستایی استان 3زمین مینی فوتبال در روستاهای آجین، چنارسفلی و شهر اسدآباد احداث می شود.

وی افزود: با توجه به برنامه ریزی صورت گرفته سعی داریم این 3 زمین مینی فوتبال را تا سال آینده آماده بهره برداری کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان ادامه داد: یکی از اولویت های ما تقویت ورزش شهرستان ها است و از فرمانداران انتظار داریم به حوزه ورزش توجه ویژه ای داشته باشند.

منعم افزود: تلاش داریم سرانه حضور مردم در ورزش همگانی را افزایش داده و در جهت توسعه ورزش همگانی و ورزش صبحگاهی نیز گام های موثرتری برداریم.

وی همچنین درادامه به وضعیت پروژه نیمه کاره استخر مجموعه ورزشی آزادی اسدآباد اشاره کرد و افزود: استخر مجموعه ورزشی آزادی در سال 72 کلنگ‌زنی شده و فقط 85 درصد پیشرفت داشته و قرار است با همکاری شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی این استخر اوایل سال آینده به بهره داری می رسد.

منعم خواستار توجه ویژه به حوزه جوانان شد و گفت: از فرمانداران شهرستانها انتظار داریم نسبت به برگزاری به موقع جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان توجه ویژه ای داشته باشند.

انتهای پیام/