بازديد فرماندار همدان و مشاوران جوان از سراي سالمندان

گروه جامعه: فرماندار همدان با همراهي گروه مشاوران جوان خود از مرکز توانبخشي و نگهداري شبانه روزي سالمندان ياس سفيد بازديد کرد. به گزارش “فردای همدان”، علي تعالي هدف از اين بازديد را دلجويي از سالمنداني دانست که با چشماني منتظر در اين مکان آخرين دوره زندگي خود را طي مي کنند. وي با اشاره […]

گروه جامعه: فرماندار همدان با همراهي گروه مشاوران جوان خود از مرکز توانبخشي و نگهداري شبانه روزي سالمندان ياس سفيد بازديد کرد.

به گزارش “فردای همدان”، علي تعالي هدف از اين بازديد را دلجويي از سالمنداني دانست که با چشماني منتظر در اين مکان آخرين دوره زندگي خود را طي مي کنند.

وي با اشاره به مشکلات روحي، بيماريها و ساير مسايل متنابه سالمندان به متصديان و کارکنان مرکزنگهداري سالمندان گفت : کار کردن در چنين مراکزي بسيار سخت و حساس است و هدف ديگر ما از اين بازديد قدرداني از زحمات شما است.

در اين بازديد فرماندار شهرستان همدان و مشاوران جوان فرماندار با حضور در اتاقهاي سالمندان و تقديم شاخه گلي به اين عزيزان شکوفه هاي لبخند را بر چهره هاي سالمندان اين مرکز جاري و به گفتگو پرداختند.

علي تعالي در حاشيه اين بازديد در جمع مشاوران جوان فرماندار يادآور شد: هنگام انتصابم در همدان اولين برنامه اي که به عنوان فرماندار حضور پيدا کردم حضور در سراي سالمندان ياس سفيد و جمع سالمندان بود که با همت موسسات مردم نهاد توفيق داشتيم در ايام ديگري چون شب يلدا نيز در خدمت اين عزيزان باشيم.

وي در پايان از کميت و کيفيت نگهداري سالمندان در اين مرکز مطلع و در جريان آخرين وضعيت خدمات توانبخشي و نگهداري از سالمندان قرار گرفت.

انتهای پیام/