برگزاری همایش پیاده روی در نهاوند

فرماندار شهرستان نهاوند با بیان اینکه همایش پیاده روی نهاوند همزمان با هفته بسیج برگزار می شود، گفت: برگزاری برنامه های نظیر همایش پیاده روی می تواند باعث نشاط عمومی شود و ورزش همگانی را در بین اقشار مختلف جامعه رواج دهد و سبب ترویج ورزش شود. به گزارش “فردای همدان”، کریم حمیدوند در جلسه […]

فرماندار شهرستان نهاوند با بیان اینکه همایش پیاده روی نهاوند همزمان با هفته بسیج برگزار می شود، گفت: برگزاری برنامه های نظیر همایش پیاده روی می تواند باعث نشاط عمومی شود و ورزش همگانی را در بین اقشار مختلف جامعه رواج دهد و سبب ترویج ورزش شود.

به گزارش “فردای همدان”، کریم حمیدوند در جلسه هماهنگی همایش پیاده روی که صبح امروز، سه شنبه در سالن شهدای فرمانداری، گفت: برگزاری برنامه های نظیر همایش پیاده روی می تواند باعث نشاط عمومی شود و ورزش همگانی را در بین اقشار مختلف جامعه رواج دهد و سبب ترویج ورزش شود.

وی افزود: برای برگزاری این همایش تمامی دستگاههای مرتبط در شهرستان باید امکانات خود را بسیج کنند تا به نحو احسنت مراسم برگزار شود و فرهنگ ایرانی ، اسلامی ترویج شود.

حمیدوند همچنین با اشاره به پخش مستقیم همایش پیاده روی از طریق شبکه سوم سیما گفت: این همایش فرصت مناسبی است که ظرفیت های گوناگون شهرستان نهاوند از این طریق به سایر هموطنان شناسانده شود.

وی گفت: همایش پیاده روی نهاوند همزمان با هفته بسیج است و بایستی از ظرفیت بسیج و نخبگان شهرستان در جهت بهتر برگزار شدن همایش استفاده شود.

فرماندار شهرستان نهاوند در پایان افزود: برای برگزاری این همایش کمیته های مختلف تشکیل شده و مسئولان کمیته ها از امروز به فکر تشکیل جلسات خود باشند و نیروی انتظامی در جهت ایجاد امنیت تلاش بیشتری نماید.

پیرو پیگیری دکتر بهرام نیا  جهت همایش پیاده روی خانوادگی و اخذ هزینه و هماهنگی با صدا و سیما جهت پخش زنده از شبکه سه سیما ، جلسه هماهنگی ورزش همگانی شهرستان نهاوند با حضور دکتر بهرام نیا و مسئولین در فرمانداری نهاوند برگزار گردید .

انتهای پیام/