جلسه شورای اسلامی شهر نهاوند با دستگاه‌های خدمات‌رسان شهرستان

جلسه شورای اسلامی شهر نهاوند با دستگاه های خدمات رسان شهرستان در سالن جلسات شورای اسلامی برگزار شد.

به گزارش فردای همدان، صفی اله خرم‌آبادی، رئیس شورای شهر نهاوند در این جلسه اظهار داشت: پیرو دعوت قبلی این شورا از مسئولین محترم دستگاههای خدمات رسان” فرمانداری نهاوند، اداره برق، اداره آب و فاضلاب، شرکت گاز، شرکت مخابرات و شهرداری” با موضوع اجرای بند ۳۲ ماده ۸۱ وظایف و اختیارات شورا، اشاره میدارد واحدهای شهرستانی کلیه سازمانها و موسسات دولتی و موسسات عمومی غیر دولتی که در زمینه ارائه خدمات شهری وظایفی را به عهده دارند موظف هستند برنامه سالانه خود را در خصوص خدمات شهری که در چارچوب اعتبارات و بودجه سالانه خود تنظیم و به شورا ارائه نمایند.

وی تصریح کرد: جمع آوری نخاله ها و خاکهای مازاد صورت گرفته می‌بایست پیمانکار مربوطه آن را در اسرع وقت جمع آوری نماید و در ارتباط با فاضلاب کشی خیابان مهدیه و شهرک شهید حیدری و کوی دکتر حسابی، اداره آب و فاضلاب پیگیری های لازم را اجرایی کند، چرا که خیابانهای اصلی مهدیه نیاز شدید به آسفالت دارد و تا فاضلاب کشی آن انجام نشود امکان روکش آسفالت وجود ندارد.

خرم آبادی در ادامه بیان کرد: جابجایی تیرهای برق که به علت عقب نشینی معابر و شوارع منجر به بروز صدمات و خسارات می گردند، شهرداری و اداره برق با همکاری هم نسبت به این جابجایی ها اقدامات لازم را مبذول نمایند.

وی افزود: ادارات خدمات رسان برنامه زمان بندی با محل حفاری را بصورت مکتوب توسط دستگاههای مربوطه در فصل مناسب به شهرداری اعلام گردد.

رئیس شورای شهر نهاوند در پایان گفت: شهرداری نهاوند در راستای خدمات رسانی مطلوب تر و رضایتمندی همشهریان با راه اندازی کارخانه آسفالت نسبت به اجرای روکش آسفالت در معابر اصلی که از ضروریات است اقدام نماید و با بکارگیری پیمانکاران متعدد در سطح شهر نسبت به لکه گیری آسفالت اقدام نماید.