مشكلات در صدور رواديد اربعين حسيني مرتفع گرديد

نايب رييس كميسيون شوراهاي مجلس گفت: به منظور جلوگيري از شركت هاي سودجو و منفعت طلب با نظارت دقيق در رواديد صدور ويزا اقدامات جدي صورت گيرد. به گزارش “فردای همدان”،  امير خجسته نماينده مردم همدان و فامنين در مجلس شوراي اسلامي امروز در جلسه شوراي راهبردي شوراي اربعين اظهار داشت: مشكلات در صدور ويزا […]

نايب رييس كميسيون شوراهاي مجلس گفت: به منظور جلوگيري از شركت هاي سودجو و منفعت طلب با نظارت دقيق در رواديد صدور ويزا اقدامات جدي صورت گيرد.

به گزارش “فردای همدان”،  امير خجسته نماينده مردم همدان و فامنين در مجلس شوراي اسلامي امروز در جلسه شوراي راهبردي شوراي اربعين اظهار داشت: مشكلات در صدور ويزا و رواديد اربعين حسيني مرتفع گرديد.

خجسته با توجه به شناسايي مسائل و مشكلات اربعين در سال گذشته تصريح كرد: در برگزاري اربعين پيش رو نقاط ضعف هدفمند شناسايي و مرتفع شوند.

نماينده مردم همدان و فامنين در مجلس شوراي اسلامي خاطر نشان كرد: بايستي بررسي كرد و از امكانات موجود در عراق در سرويس دهي هرچه بهتر زائرين خدمات بهتري ارائه دهند.

وي افزود: به منظور جلوگيري از تجمعات بيش از حد اطلاع رساني بيشتري به مردم صورت گيرد.

نايب رييس كميسيون شوراهاي مجلس با بيان اينكه عمده اربعين حسيني به صورت خود جوش و مردمي است بيان داشت: اربعين يك شور حسيني به همراه داشته است.

وي گفت: هدف اصلي ما توسعه و گسترش فرهنگ اربعين حسيني است كه نياز به برنامه بيشتري دارد.

انتهای پیام/