رسانه باید نظام مند و لایحه محور باشد

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: رسانه باید نظام مند و لایحه محور باشد و به اصحاب رسانه نیز باید مانند جامعه مهندسی و پزشکی به عنوان یک نظام در کشور نگاه شود. به گزارش خبرنگار “فردای همدان”، حجت الاسلام احد آزادیخواه در نشست بررسی وضعیت نقش مطبوعات محلی در توسعه فرهنگی همدان […]

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: رسانه باید نظام مند و لایحه محور باشد و به اصحاب رسانه نیز باید مانند جامعه مهندسی و پزشکی به عنوان یک نظام در کشور نگاه شود.

به گزارش خبرنگار “فردای همدان”، حجت الاسلام احد آزادیخواه در نشست بررسی وضعیت نقش مطبوعات محلی در توسعه فرهنگی همدان اظهار کرد: امسال استقبال از نمایشگاه مطبوعات بهتر از سال های گذشته است و امروز مجلس شورای اسلامی و کمیسیون فرهنگی به دنبال موضوع تخصصی مطبوعات و رسانه است.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت به دنبال لایحه محوری است، افزود: رسانه نیز باید نظام مند و لایحه محور باشد و به اصحاب رسانه نیز باید مانند جامعه مهندسی و پزشکی به عنوان یک نظام در کشور نگاه شود.

وی با اشاره به اینکه اصحاب رسانه و مطبوعات ما هم باید یک نظام نامه مدون داشته باشند، بیان کرد: اگر ما به دنبال توسعه فرهنگی هستیم نقش رسانه در آن بی بدیل است و با سرمایه گذاری در رسانه و مطبوعات می توان اقدامات مطلوبی در این راستا انجام داد.

حجت الاسلام آزادیخواه با تاکید بر اینکه مطبوعات در استان همدان نگرش ها و دیدگاه های مختلفی دارند، ادامه داد: از این ظرفیت های گوناگون مطبوعات استان می توان استفاده کرد به طوری که به معرفی الگوهای بومی، ایجاد فرهنگ نقدپذیری، سرمایه گذاری و … پرداخت.

نماینده مردم ملایر در مجلاس شورای اسلامی با اشاره به نشریه ها عنوان کرد: یک نشریه ملی بر طراز ملی تاثیرگذار است و یک نشریه محلی ظرفیت های بومی را معرفی می کند و خوشبختانه در ایران نشریات بومی، منطقه ای، ملی و بین المللی زیادی وجود دارد که به راحتی می توانند مدیران را به نقد بکشند.

انتهای پیام/