روستاهای بزرگ همدان نیازمند احداث سالن ورزشی هستند

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: امیدوارم در روستاهای بزرگ همدان سالن ورزشی ايجاد شود. به گزارش “فردای همدان”، علی‌اکبر رنجبرزاده در شورای اداری استان همدان که با حضور وزیر ورزش و جوانان در مجموعه ورزشی شهید حاجی بابایی مریانج برگزار شد، با بیان اینکه ورزش همگانی نیاز بشریت است چراکه سلامت جامعه […]

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: امیدوارم در روستاهای بزرگ همدان سالن ورزشی ايجاد شود.

به گزارش “فردای همدان”، علی‌اکبر رنجبرزاده در شورای اداری استان همدان که با حضور وزیر ورزش و جوانان در مجموعه ورزشی شهید حاجی بابایی مریانج برگزار شد، با بیان اینکه ورزش همگانی نیاز بشریت است چراکه سلامت جامعه را هدف قرار داده است، اظهار کرد: استان همدان ظرفیت خوبی برای پرورش ورزشکاران مطرح را دارد.

وی با بیان اینکه امروز قهرمانان ورزشی زمینه‌ای را فراهم کرده‌اند که ایران اسلامی در جهان بدرخشد، گفت: مطرح شدن ایران برای افرادی چون ترامپ سخت است.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید به جوانان کمک کرد و همه باید جوانان را تشویق کنند، افزود: شیرازه وجودی مردم ایران ظرفیت لازم را دارد تا بتوانند برجسته‌ترین فرد در همه عرصه‌ها باشند.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه اعتیاد در جامعه ما نسل جوان را به خطر انداخته است؛ گفت: این مسئله نشان از آن دارد که در حوزه ورزش وظیفه خطیر داریم.

وی با بیان اینکه امیدوارم در روستاهای بزرگ سالن ورزشی ایجاد شود، ادامه داد: امروز در روستاها مسئله «مهاجرت» و در جامعه مسئله «اعتیاد» ما را درگیر کرده است.

رنجبرزاده خطاب به وزیر ورزش با بیان اینکه شما قول بهره‌برداری سالن ورزشی 5 هزار نفری را دهه فجر داده‌اید، اما بودجه اختصاصی کافی نیست، خواستار توجه به این موضوع شد.

انتهای پیام/