تمدید مهلت ثبت نام دوازدهمین جشنواره امتنان از کارآفرینان برتر همدان

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان همدان از تمدید مهلت ثبت نام دوازدهمین جشنواره تجلیل از کارآفرینان برتر استان همدان تا تاریخ 30 مهر سال 1396خبر داد. به گزارش “فردای همدان”، دکتر احمد توصیفیان اظهار کرد: هدف از برگزاری جشنواره تجلیل از کارآفرینان را اشاعه و ترویج فرهنگ کارآفرینی، تاکید بر خلاقیت و نوآوری در […]

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان همدان از تمدید مهلت ثبت نام دوازدهمین جشنواره تجلیل از کارآفرینان برتر استان همدان تا تاریخ 30 مهر سال 1396خبر داد.

به گزارش “فردای همدان”، دکتر احمد توصیفیان اظهار کرد: هدف از برگزاری جشنواره تجلیل از کارآفرینان را اشاعه و ترویج فرهنگ کارآفرینی، تاکید بر خلاقیت و نوآوری در کسب و کار، ترویج و توسعه فرهنگ کارآفرینی، خلاقیت و نوآوری، شناسایی کارآفرینان و انتخاب برترین آنها و معرفی به عنوان الگو به آحاد جامعه خصوصا جوانان، ایجاد فضای تعامل و همکاری میان فعالان عرصه های مختلف اقتصادی در بخش صنعت، کشاورزی و خدمات، ایجاد نشاط و رقابت در فضاهای کسب و کار،هم افزایی و مشارکت کارآفرینان در توسعه اقتصادی و ترویج فرهنگ کار و کارآفرینی و تقویت نقش کارآفرینان در نظام تصمیم سازی عنوان کرد.

توصیفیان با اعلام تمدید مهلت ثبت نام در جشنواره کارآفرینان برتر گفت : ثبت نام از روز شنبه مورخ 11شهریور ماه سال جاری آغاز شده و تا پایان روز یکشنبه مورخ 30 مهرماه سال جاری ادامه خواهد داشت .

وی تصریح کرد : تمامی صاحبان کسب و کار دارای نوآوری و خلاقیت و افراد و شرکتهایی که واجد شرایط کارآفرینی می باشند می توانند در مهلت اعلام شده به آدرس اینترنتیwww.karafarinanebartar.ir مراجعه و نسبت به ثبت نام و تکمیل فرمهای مربوطه و ارسال مستندات اقدام نمایند.

مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان همدان  کارآفرینان را اهرمهای اصلی اقتصاد مقاومتی عنوان و خاطرنشان کرد: امروز نیروی انسانی و سرمایه بعنوان دو عامل مهم در اقتصاد جامعه لازم و ملزوم هم هستند و هیچکدام به تنهایی نمیتوانند در اقتصاد ایفای نقش نمایند.

انتهای پیام/