ضرورت استفاده از ظرفیت سمن ها در کمیته های مرکز مطالعات و پژوهش های شورا

رئیس مرکز مطالعات و پژوهش ­های شورای اسلامی شهر همدان بر ضرورت استفاده از ظرفیت سازمان های مردم نهاد در کمیته های مرکز مطالعات و پژوهش های شورا تاکید کرد. به گزارش “فردای همدان”، حمید بادامی نجات با اشاره به آغاز فصل جدید فعالیت های مرکز با برشمردن مزایای سمن ها و تشکل های مردی […]

رئیس مرکز مطالعات و پژوهش ­های شورای اسلامی شهر همدان بر ضرورت استفاده از ظرفیت سازمان های مردم نهاد در کمیته های مرکز مطالعات و پژوهش های شورا تاکید کرد.

به گزارش “فردای همدان”، حمید بادامی نجات با اشاره به آغاز فصل جدید فعالیت های مرکز با برشمردن مزایای سمن ها و تشکل های مردی و توانمندی های آنان گفت: می توان با دعوت از سازمانهای مردم نهاد جهت حضور در کمیته های مرکز از نظرات کارشناسی و مطالعات آنها بهره جست و به ارتقای کیفی دستاوردهای مرکز افزود.

بادامی نجات با اشاره به زمینه فعالیت های سازمان های مردم نهاد از جمله  محیط زیست، خیریه ها، شرکت های دانش بنیان و ارایه دهندگان خدمات مختلف از جمله تولیدکنندگان نرم افزارها و صاحبان ایده و ابتکار افزود: مدیریت شهری نیازمند بهره مندی از توانمندی های این مجموعه ها است و مرکز مطالعات و پژوهش های شورای اسلامی شهر این رسالت را بر دوش خواهد کشید تا بتواند زمینه انتقال دانش تجربه، اندیشه های نو، ابتکارات و خلاقیت های سازمان های مردم نهاد را بصورت کاربردی در اختیار مدیریت شهری قرار دهد.

وی افزود: در کمیته های یازده گانه مرکز از نمایندگان سازمان های مردم نهاد به تناسب تخصص و علاقه دعوت خواهد نمود تا با حضور در جلسات دستاوردها و دانش سازمان های خود را منتقل نمایند و امیدواریم بتوانیم مدیریت شهری را با این اقدام از دانش و فنون روز و ایده های نو، بهره مند نماییم.

انتهای پیام/