همدان میزبان مسابقات تیراندازی با کمان داخل سالن کشور

رئیس هیئت تیراندازی با کمان همدان گفت: مسابقات تیراندازی با کمان داخل سالن قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی از 19 تا 21 مهرماه به میزبانی همدان برگزار می‌شود. به گزارش “فردای همدان”، حمیدرضا یاری اظهار کرد: مسابقات تیراندازی در دو رشته ریکرو و کامپوند و در دو بخش آقایان و بانوان با حضور بیش از […]

رئیس هیئت تیراندازی با کمان همدان گفت: مسابقات تیراندازی با کمان داخل سالن قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی از 19 تا 21 مهرماه به میزبانی همدان برگزار می‌شود.

به گزارش “فردای همدان”، حمیدرضا یاری اظهار کرد: مسابقات تیراندازی در دو رشته ریکرو و کامپوند و در دو بخش آقایان و بانوان با حضور بیش از 200 کماندار از سراسر کشور در سالن شش هزار نفری انقلاب همدان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به پتانسیل بالای این رشته ورزشی در استان همدان بیان کرد: همدان طی سالیان اخیر قهرمانان ارزنده ای در این رشته ورزشی داشته و کمانداران استان مقام های شایانی را به دست آورده اند.

یاری خاطرنشان کرد: در حال حاضر نیز تیرانداز مستعد و توانمندی در استان همدان فعالیت می کنند و و امیدواریم همچون گذشته تیرانداز همدانی بتوانند در مسابقات کشوری خوش بدرخشند تا بتوانیم نفرات زیادی در تیم ملی داشته باشیم.

انتهای پیام/