ماهیت انقلاب اسلامی برگرفته از پیام عاشورا است

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت: ماهیت انقلاب اسلامی ضدیت با ظلم و استکبار و برگرفته از پیام عاشورا است. به گزارش “فردای همدان”،  مصطفی خزاعی در اولین یادواره شهدای فرهنگی ورزشکار استان همدان، برگزاری یادواره های شهدا را  برای بیداری و بصیرت مردم دانست و اظهار کرد: با بیان خاطرات شهدا و مرور […]

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت: ماهیت انقلاب اسلامی ضدیت با ظلم و استکبار و برگرفته از پیام عاشورا است.

به گزارش “فردای همدان”،  مصطفی خزاعی در اولین یادواره شهدای فرهنگی ورزشکار استان همدان، برگزاری یادواره های شهدا را  برای بیداری و بصیرت مردم دانست و اظهار کرد: با بیان خاطرات شهدا و مرور وصیت نامه ها و برگزاری این گونه یادواره ها می توان روحیه ایثارگری را در جامعه زنده نگه داشت.

خزاعی با بیان این که ماهیت انقلاب اسلامی ضدیت با ظلم و استکبار و برگرفته از پیام عاشورا است، افزود: تا زمانی که انقلاب اسلامی بر ماهیت واقعی قرار دارد، توطئه ها و تهدیدهای دشمنان نیز ادامه خواهد داشت.

وی گفت: انقلاب اسلامی همواره بر ماهیت استکبار ستیزی خود و یاری مظلومان پافشاری می کند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان تصریح کرد: در دنیایی که مبنای آن بر ظلم و سلطه گری است، ملت هایی می‌توانند دوام بیاورند که صاحب قدرت باشند و ایران اسلامی نیز باید قدرتمند باشد تا دشمنان از ما بترسند.

وی با بیان این که فرهنگ استکبارستیزی باید بر روح و جان ملت ایران استوار باقی بماند، افزود: در این راه نیازمند پایبندی به فرهنگ ایثار و شهادت، جهاد و مبارزه و صبر و استقامت هستیم و بهترین الگو در این میدان شهدا هستند.

انتهای پیام/