کلید شهردار همدان در دست اعضای شورای شهر/ مکث شورای شهر همدان برای انتخاب شهردار

اعضای شورای شهر همدان مدتی است برای معرفی شهردار تعلل می کنند و کیلد شهرداری را همچنان در دستان خود نگه داشته تا شاید بتوانند نیرویی قوی و کارآمد را برای شهرداری انتخاب کنند. گفت و گوی علی رحیمی فر در رابطه با تعلل اعضای شورای شهر همدان در انتخاب شهردار را به تفصیل بخوانید. […]

اعضای شورای شهر همدان مدتی است برای معرفی شهردار تعلل می کنند و کیلد شهرداری را همچنان در دستان خود نگه داشته تا شاید بتوانند نیرویی قوی و کارآمد را برای شهرداری انتخاب کنند.

گفت و گوی علی رحیمی فر در رابطه با تعلل اعضای شورای شهر همدان در انتخاب شهردار را به تفصیل بخوانید.

به گزارش “فردای همدان”، علی رحیمی فر در این باره عنوان می کند: همانطور که رسانه ها و مردم اطلاع دارند اگر کمی به عقب برگردیم بیش از 30 نفر برای شهردار شدن به شورای شهر روزمه ارسال کرده بودند که در جمع بندی، اعضای شورا به 9 نفر رسیدند و فرآیند رای گیری و مصاحبه به صورت آنلاین نیز برای اولین بار صورت گرفت که در نهایت چهار نفر برای تصدی شهرداری انتخاب شدند.

عضو شورای شهر همدان با اشاره به اینکه اما در لحظه آخر و انتخاب یکی از چهار گزینه تمامی گزینه ها حذف شدند، اظهار می کند: من در صحن علنی شورا مخالفت خود را مبنی بر حذف گزینه ها اعلام کردم و معتقد بودم که یکی از چهار گزینه توان و قدرت برای شهردار شدن دارد اما خرد جمعی نظرش خلاف من بود.

وی در ÷اسخ به این سوال که بالاخره شهردار همدان چه زمانی معرفی می شود، بیان می کند: پنج شنبه هفته گذشته تعدادی از اعضای شورای شهر به تهران رفتند تا با چند گزینه قوی برای شهرداری همدان صحبت کنند اما من تاکنون اطلاعی از نتیجه ندارم و هرچه تصمیم اعضا باشد و خرد جمعی حکم کند انجام می دهیم و احتمالا هفته آتی شهردار انتخاب شود.

رحیمی فر ادامه می دهد: گرچه معتقدم شهردار باید هر چه سریع تر تعیین تکلیف شود اما هنوز دیر نشده چراکه شورای شهر برای معرفی شهردار سه ماه فرصت دارد و باید در این بازه زمانی شهرداری قدرتمند را برای همدان معرفی کند.

انتهای پیام/