لزوم ایجاد امنیت در بخش خصوصی/ مجمع نمایندگان استان گرایش و جناح را کنار گذاشته است

رئیس مجمع نمایندگان استان همدان با بیان اینکه برای بخش خصوصی باید امنیت ایجاد شود، گفت: زیرا بخش خصوصی زمانی میتواند با استان همکاری کند که از او حمایت کنیم و فضای گردشگری در سطح ملی و بین‌المللی ایجاد شود. به گزارش خبرنگار “فردای همدان” امیر خجسته در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همه خبرنگاران مطالبه‌‌گر […]

رئیس مجمع نمایندگان استان همدان با بیان اینکه برای بخش خصوصی باید امنیت ایجاد شود، گفت: زیرا بخش خصوصی زمانی میتواند با استان همکاری کند که از او حمایت کنیم و فضای گردشگری در سطح ملی و بین‌المللی ایجاد شود.

به گزارش خبرنگار “فردای همدان” امیر خجسته در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همه خبرنگاران مطالبه‌‌گر هستند، اهالی رسانه باید موضوعات را مطرح کرده و از کسی نترسند، رشد و توسعه پایدار با وجود رسانه‌های مطالبه‌گر ممکن خواهد شد نباید به گونه‌ای باشد اگر مطلبی را مطرح کردند، مورد تهدید واقع شوند ما این اجازه را نمی‌دهیم.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای با بیان اینکه مدیران نباید از نقد ناراحت شوند، ادامه داد: نقد موجب رشد، حرکت و پویایی خارج شدن مدیران از خمودگی می شود البته تحریف، تضعیف و رفتار جناحی در قاموس خبرنگاران همدانی نیست.

استبداد مدیریتی باید برداشته شود

خجسته اظهار کرد: خبرنگاران باید مطالبات واقعی استان را مطرح کنند زیرا این کار بر عهده آنان است و بنده نیز از شما دفاع و حمایت می‌کنم؛ استبداد مدیریتی باید برداشته شود.

وی قدرت اصحاب رسانه را همانند مجلس دانست و بیان کرد: مشکلات را بیان کنید اما تخریب و تضعیف نباید در بین جامعه خبر وجود داشته باشد، هرجا مطالبات مردم مطرح شود محبوب‌تر خواهید شد.

مجمع نمایندگان استان گرایش و جناح را کنار گذاشته است

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مجمع نمایندگان استان همدان با یکدیگر متحد و بدون اختلاف هستند و میتوان گفت در ۳۸ سال قبل چنین مجمعی نداشته‌ایم؛ مجمع نمایندگان استان همدان گرایش و جناح را کنار گذاشته و وارد حاشیه نمی‌شوند.

مسئله آب تعیین و تکلیف شده است

خجسته در خصوص مشکلات آب استان، عنوان کرد: منبع جدید انتقال آب به همدان در استان‌های همجوار شناسایی شده و در کنار سد تالوار، آب مورد نیاز تأمین خواهد شد و مسئله آب تقریبا تعیین و تکلیف شده است.

وی اذعان کرد: با اشاره به اینکه سرعت 300 کیلومتر در ساعت راه آهن قدیمی است و باید به 360 کیلومتر در ساعت برسد احداث ایستگاه درون شهری قطار همدان با ریل گذاری 15 کیلومتر به سمت شهر قطعی شده به طوریکه ریل گذاری 6 کیلومتر آن تا ترمینال اتوبوسها عملیاتی شده و دو کیلومتر دیگر در دست اقدام است به طوریکه روند کارها در حال پیگیری است.

وی با اشاره به پیگیری مشکلات پتروشیمی هگمتانه و ابن سینا، عنوان کرد: جلسه‌ای با حضور وزرا برای تعیین تکلیف موانع ۱۳ ساله پتروشیمی هگمتانه برگزار خواهد شد.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید برای بخش خصوصی امنیت ایجاد شود،  ابراز کرد: وقتی کار می‌کند از او حمایت کنیم و فضای گردشگری در سطح ملی و بین‌المللی ایجاد شود چرا که گردشگری همچون چاه نفت و گاز به اتمام نمی‌رسد و روبه توسعه است.

وی  با اشاره به اینکه باید در بحث توریست و گردشگری فرهنگ سازی کنیم، عنوان کرد: ظرفیت‌های فعلی گردشگری کافی نیست، بودجه غار علیصدر متعلق به همدان است و نباید از استان خارج شود.

وی با بیان اینکه در آینده نزدیک تمام استانداران تعیین تکلیف خواهند شد، اظهارکرد: استاندار همدان در خصوص تولید، اشتغال و کار پیگیری مطلوبی داشته است.

خبرنگار: زهرا قاسمی نیما