جلسه فوق العاده شورای شهر برای انتخاب شهردار چهارشنبه برگزار می شود

عضو شورای شهر همدان می گوید: جلسه فوق العاده شورای شهر همدان برای انتخاب شهردار چهارشنبه برگزار خواهد شد و سعی بر این است که تا آخر هفته شهردار معرفی شود. کامران گردان در گفت و گو با خبرنگار “فردای همدان”، اظهار کرد: چهارشنبه جلسه فوق العاده برای انتخاب شهردار برگزار می شود و در […]

عضو شورای شهر همدان می گوید: جلسه فوق العاده شورای شهر همدان برای انتخاب شهردار چهارشنبه برگزار خواهد شد و سعی بر این است که تا آخر هفته شهردار معرفی شود.

کامران گردان در گفت و گو با خبرنگار “فردای همدان”، اظهار کرد: چهارشنبه جلسه فوق العاده برای انتخاب شهردار برگزار می شود و در این جلسه اعضای شورای شهر برای سه کاندیدا به نتیجه نهایی می رسند.

وی در پاسخ به این سوال که چه تعداد از کاندیداهای شهرداری به آیده آل شما برای شهردار نزدیک تر بودند، افزود: چهار نفر از اعضای کاندیدای شهرداری پس از ارائه برنامه برای اعضای شورای شهر قابل قبول تر بودند.

عضو شورای شهر همدان با اشاره به آیده ال های یک شهردار مطلوب، بیان کرد: شهردار ایده آل شهرداری است که بتواند تعامل لازم را با ادارات برقرار کند و با توجه به اینکه رکود مسکن در شهر همدان وجود دارد توانایی درآمدزایی کوتاه مدت و پایدار را داشته باشد.

گردان ادامه داد: همچنین شهردار باید برنامه های شورای شهر را اجرایی و عملیاتی کند و به لحاظ فرهنگی، اجتماعی و سرمایه گذاری تحول اساسی ایجاد کند.

انتهای پیام/