دعوت به مشارکت در انتخابات از مصاديق امر به معروف است

ویژه انتخابات: رئيس ستاد انتخابات استان همدان گفت: دعوت مردم به مشارکت و حضور حداکثري در انتخابات از مصاديق امر به معروف است. به گزارش”فردای همدان”، محمد ابراهيم الهي تبار  در نشست اعضاي کارگروه تخصصي امور اجتماعي و فرهنگي استان همدان اظهار کرد: جلوگيري از بروز نبايدها و اقدامات خلاف قانون انتخابات را نيز مي […]

ویژه انتخابات: رئيس ستاد انتخابات استان همدان گفت: دعوت مردم به مشارکت و حضور حداکثري در انتخابات از مصاديق امر به معروف است.
به گزارش”فردای همدان”، محمد ابراهيم الهي تبار  در نشست اعضاي کارگروه تخصصي امور اجتماعي و فرهنگي استان همدان اظهار کرد: جلوگيري از بروز نبايدها و اقدامات خلاف قانون انتخابات را نيز مي توان از مصاديق نهي از منکر برشمرد.
وي با تاکيد بر ضرورت تلاش براي انجام انتخابات قانونمند اضافه کرد: بايد براي برگزاري انتخابات با شور و نشاط سياسي تلاش کرد تا مشارکت حداکثري اتفاق بيافتد.
معاون سياسي امنيتي استانداري همدان اظهارکرد: يکي از ملزومات اصلي حضور حداکثري مردم فراهم کردن زمينه حضور تمامي سلايق در انتخابات است.
الهي تبار بيان کرد: در اين دوره از انتخابات همه ورود کرده و مردم را به حضور در پاي صندوق هاي اخذ راي ترغيب و تشويق مي کنند.
وي افزود: از تمامي جريانهاي سياسي داوطلب، تفکر، انديشه در اين دوره از انتخابات حضور دارد و مردم مي توانند کانديداي مورد تائيد خود را انتخاب کنند.
رئيس ستاد انتخابات استان همدان خواستار سعه صدر در انتخابات شد و گفت: امر به معروف و نهي از منکر هم با سعه صدر امکان پذير است.
الهي تبار تاکيد کرد: مردم بايد وجود نگاه عدالت محورانه در مديريت فضاي انتخاباتي جامعه را احساس کنند چون در اين صورت چالش امنيتي نخواهيم داشت ولي در صورت احساس بي عدالتي از سوي مردم ، بايد نگران بود.
وي افزود: هر کس در انتخابات وظايفي را عهده دار است که بايد بدون دخالت دادن گرايش و نگرش سياسي امور محوله را به نحو مطلوب دنبال و فضا را براي رقابت سالم مهيا کند.
وي با ذکر اينکه دستگاه قضايي مکلف به برقراري عدالت در انتخابات است اظهارکرد: همه ملزم به رعايت بايد و نبايدهاي انتخابات هستند.
رئيس ستاد انتخابات استان همدان بيان کرد: بايد فضا براي حضور تمامي انديشه ها، سلايق و جريانهاي سياسي در انتخابات فراهم کرد تا حضور حداکثري اتفاق بيافتد.
الهي تبار تصريح کرد: ستادهاي انتخاباتي نيازي به کمک ما ندارند بنابراين اجازه بدهيد ستادهاي انتخاباتي و مردم با بهره گيري از ظرفيت رسانه ها دست به انتخاب بزنند.
وي با گراميداشت سوم خرداد سالروز آزادسازي خرمشهر ياداوري کرد: دشمن با هدف براندازي، تجزيه ايران و دامن زدن به قوميت گرايي جنگ را آغاز کرد ولي رزمندگان با امکانات محدود ولي اراده پولادين تمامي نقشه هاي دشمن را نقش بر آب کردند.
معاون سياسي امنيتي استانداري همدان افزود: بعد از فتح خرمشهر رويکرد و سياست هاي جامعه بين الملل تغيير کرد و ايران از موضع قدرت صحبت کرد که نماد آن تصويب قطعنامه 598 بود.
الهي تبار تاکيد کرد: بايد نقش آفريني و حماسه دليرمردان جنگ تحميلي به ويژه در فتح خرمشهر را به نسل سوم و چهارم جامعه منتقل کرد.

انتهای پیام/