کاندیدایی که سیمای بصری شهر برایش اهمیت ندارد، نمی تواند مدافع حقوق مردم باشد

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان همدان در آستانه برگزاری انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا تصریح کرد: کاندیدایی که شاخه درخت چنار را برای نصب بنر قطع می کند، نمی تواند برای شهر سبز پایدار همدان موثر باشد و این موضوع جای تأسف بسیار دارد. به گزارش “فردای همدان”، محمدرضا محمدی با اشاره به گزارش […]

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان همدان در آستانه برگزاری انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا تصریح کرد: کاندیدایی که شاخه درخت چنار را برای نصب بنر قطع می کند، نمی تواند برای شهر سبز پایدار همدان موثر باشد و این موضوع جای تأسف بسیار دارد.

به گزارش “فردای همدان”، محمدرضا محمدی با اشاره به گزارش های رسیده مبنی بر قطع درختان برای نصب بنر برخی کاندیداهای شورای اسلامی شهر در همدان گفت: چگونه باور کنیم کاندیدایی که برای دیده شدن بنرش شاخه های درخت چنار را قطع می کند، سیمای بصری شهر را در آینده بر هم نخواهد زد و تا زمانی که شاهد اتفاقاتی اینچنین هستیم به شدت از مفهوم شهر سبز پایدار دوریم.
محمدی ادامه داد: چگونه باور کنیم وقتی از بین بردن سیمای بصری شهر برای شخصی اهمیتی ندارد، می‌تواند مجری قانون و مدافع حقوق مردم باشد.
وی با بیان اینکه شهرداری مکان‌های مشخصی برای چسباندن تبلیغات انتخاباتی کاندیداها درنظر گرفته است، افزود: از بین بردن سیمای بصری شهر توسط این افراد دقیقا یکی از مصادیق بر هم زننده فرمول و آرایش شهر سبز پایدار است.
وی با تأکید بر اینکه شخصی که خود در ابتدای امر قانون را نقض می‌کند نمی‌تواند از جاذبه‌های طبیعی و تاریخی شهر حمایت کند، گفت: امیدواریم به حدی از بلوغ فرهنگی برسیم که تمامی موهبت‌های طبیعی را قدر بدانیم و در راستای حفظ آنها بکوشیم.
محمدی در پایان خاطرنشان کرد: فضای مجازی، در شرایط امروز امکان مناسبی برای تبلیغات بدون بر هم زدن فرمول و آرایش شهر است وفرهنگ سازی و هوشیار کردن شهرنشینان نسبت به این موضوع، سطح بالاتری از بلوغ فرهنگی را نشان خواهد داد.
انتهای پیام/