برگزاری برنامه‌های هفته جوان با شعار جوان ایرانی، اندیشه اسلامی و نشاط اجتماعی

معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان با بیان اینکه «جوان ایرانی، اندیشه اسلامی و نشاط اجتماعی» شعار هفته جوان است، گفت: ارزش‌های اسلامی و نشاط اجتماعی در این حوزه از اهمیت بسیاری برخوردار است. به گزارش “فردای همدان”، اسدالله ربانی‌مهر در مراسم تجدید بیعت جوانان با آرمان‌های شهدا در مزار شهدای گمنام […]

معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان با بیان اینکه «جوان ایرانی، اندیشه اسلامی و نشاط اجتماعی» شعار هفته جوان است، گفت: ارزش‌های اسلامی و نشاط اجتماعی در این حوزه از اهمیت بسیاری برخوردار است.

به گزارش “فردای همدان”، اسدالله ربانی‌مهر در مراسم تجدید بیعت جوانان با آرمان‌های شهدا در مزار شهدای گمنام پارک مردم همدان با بیان اینکه برنامه هفته جوانان با تجدید بیعت جوانان با آرمان شهدا آغاز خواهد شد، اظهار کرد: از دیگر برنامه‌های در نخستین روز هفته جوان اجرای تئاتر خیابانی است.

وی با اشاره به اینکه یکی از برنامه‌های این هفته طرح جوان کارت است، افزود: بخش اعظمی از مراکز تفریحی و فرهنگی استان در اختیار جوانان قرار خواهد گرفت.

معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان با بیان اینکه جشنواره بهار زندگی با همکاری انجمن‌های علمی دانشگاه بوعلی سینا در هفت محور برگزار خواهد شد، تصریح کرد: جوانان در خطبه‌های نماز جمعه در همه شهرهای استان سخنرانی خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه ستاد ساماندهی جوانان در شهرستان‌ها تشکیل شد، ادامه داد: در شهرستان تویسرکان شاهد کاهش هشت درصدی طلاق بودیم.

ربانی‌مهر با بیان اینکه از همه جوانان برگزیده در حوزه علمی و کارآفرینی و همه حوزه‌ها تقدیر خواهیم کرد، خاطرنشان کرد: تریبون آزاد در دانشگاه بوعلی با موضوع ازدواج آسان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه «جوان ایرانی، اندیشه اسلامی و نشاط اجتماعی» شعار هفته جوان است، گفت: ارزش‌های اسلامی و نشاط اجتماعی در این حوزه از اهمیت بسیاری برخوردار است.

معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان افزود: در حال حاضر 7 هزار زوج جوان در انتظار وام ازدواج هستند که تا پایان سال 96 تسهیلات این افراد پرداخت خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته 222 میلیارد تومان به 24 هزار زوج پرداخت شده است، تصریح کرد: این میزان نسبت به سال 94 سه برابر افزایش داشته است.